Decubal - clinic cream - odżywczy i nawilżający krem

Kolejny produkt od Decubal wart uwagi mowa o odżywczym i nawilżającym kremie do skóry suchej i atopowej.


O kremie: Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej. Odbudowuje lipidową barierę ochronną skóry oraz pozwala przywrócić naturalną równowagę nawilżenia skóry. Zmiękcza i przywraca komfort skórze suchej i atopowej.
Oryginalny krem Decubal opracowany przy współpracy dermatologów. Polecany do codziennej pielęgnacji podrażnionej skóry pacjentów z atopowym zapaleniem skóry i łuszczycą.

Zawartość substancji tłuszczowych 38%

Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Sorbitan Stearate, Lanolin, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Polysorbate 60, Sorbic Acid.


Moja opinia: Jest to produkt, który stosuję praktycznie codziennie. Konsystencja trochę rzadka, dobrze się rozsmarowuję chociaż jak krem się już trochę wchłonie to konsystencja robi się tępa i trudno jest go rozsmarować. Zapach jak dla mnie okropny ale no trudno, nie jest jakiś nie do zniesienia. Na skórze pozostaje lekka warstwa kremu i utrzymuję się dosyć długo. 
Co do samego działania to jak najbardziej na plus! Skora momentalnie robi się miękka, gładka i nawilżona. Często stosuję ten krem zaraz po depilacji i o dziwo nic się nie dzieje, krem nie podrażnia a raczej trochę koi. 

Podsumowując - znowu polecam kolejny kosmetyk Decubal, cena to ok. 25 zł za 250 ml. 

8 comments

mleczna piątek, 15 marca, 2013

Przydałby mi się taki krem! Ostatnio mam dużo suchych skórek. :(

Mała kuchareczka piątek, 15 marca, 2013

Oj coś mi się podoba ten kremik,...

Świat Wery piątek, 15 marca, 2013

bardzo fajny jest

fleurr piątek, 15 marca, 2013

Powiedz mi, jak Ty robisz takie ładne, jasne zdjęcia?:D Czy to tylko dzięki aparatowi? Czy dajesz je do jakiegoś programu graficznego? :> Czy masz dodatkową lampę? :>

okiem m-a piątek, 15 marca, 2013

Ciekawe informacje, pewnie kiedyś wypróbuje.
Pozdrawiam;)

dżoana sobota, 16 marca, 2013

obrabiam w programie PhotoScape i to dzięki niemu :) fajny darmowy programik, polecam :))

Pola Lola sobota, 16 marca, 2013

Nie zanm tej firmy,ale musze wypróbowac :)
http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/must-have.html

Jadwiga K. sobota, 16 marca, 2013

Skład całkiem ciekawy, będę pamiętać o tym kremie, bo do tej pory tej marki nie znałam ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!