Decubal - Showeer & bath oil

Dzisiaj recenzja produktu, który od pierwszego użycia mnie oczarował i zachwycił, że aż trafił do moich ulubieńców miesiąca. Mowa jak w tytule o olejku pod prysznic i do kąpieli od Decubal.


O olejku: Olejek pod prysznic i do kąpieli. Delikatnie oczyszczający olejek z naturalnym olejkiem jojoba do częstego stosowania pod prysznicem i do kąpieli, odpowiedni do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i atopowej.
Skutecznie oczyszcza i jednocześnie zmiękcza skórę. Zapobiega wysuszaniu skóry podczas kąpieli dzięki zawartości naturalnych olejków roślinnych i witaminy E oraz łagodzi podrażnienia dzięki wyciągowi z rumianku.

Bezzapachowy, Nie zawiera konserwantów. Zawartość substancji tłuszczowych 66%

Do opakowania dołączona jest saszetka zapachowa - grejpfrutowa

Skład: MIPA-Laureth Sulfate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cocamide DEA, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Ricinus Communis Seed Oil, Laureth-4, Propylene Glycol, Polyglyceryl-3 Caprylate, Aqua, Tocopherol, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Citric Acid.


Moja opinia: Zacznę od opakowania, które jest bardzo wygodne na tak zwany 'klik' co jest świetnym rozwiązaniem podczas kąpieli jak mamy mokre łapki i dzięki temu nie musimy się zmagać z zakrętkami czy innymi wynalazkami. Konsystencja jest dosyć rzadka. Producent daje nam wybór czy chcemy bezzapachowy olejek czy tez o zapachu grejpfruta. Świetne rozwiązanie! Ja oczywiście od razu wlałam saszetkę zapachową do olejku. I co poczułam? Piękny naturalny nie chemiczny zapach grejpfruta! Bajka!
Co do samego działania to olejek pieni się delikatnie ciągle zachowując swoją oleistość. Dobrze się rozprowadza i myje. Podczas samego namydlania czuje się uczucie nawilżenia, tak jakby na skórze była magiczna kołderka. Po wyjściu z kąpieli skóra jest gładka, nie ściągnięta i nie wysuszona za co ogromny plus, oczywiście nawilżenie nie jest takie jak po użyciu balsamu ale jak na produkt do kąpieli to jest na plus. Co do samego mycia to daje radę a byłam sceptyczna co do oczyszczania. Skóra jest świeża i oczyszczona.
Co do składu to też na plus, dostajemy łagodny detergent i nawet dużą zawartość olejków.


Podsumowując - jak najbardziej TAK! Cena to ok. 30 zł za 200 ml, dosyć dużo jak na produkt myjący, więc raczej na pewno go nie kupię chociaż podbił moje serce. 

8 comments

Wszystko co mnie zachwyca poniedziałek, 18 marca, 2013

Bardzo go lubię, chociaż jak dla mnie, opakowanie nie było wygodne, więc przelałam do innego.

fleurr poniedziałek, 18 marca, 2013

Podoba mi się to opakowanie. Ogólnie te produkty z Decubal są takie ładne :D

dream7 poniedziałek, 18 marca, 2013

fajny produkt ale 30 zl za żel to dla mnie za dużo niestety ale może kiedyś jak bede przy kasie to go kupie na pewno warto zapamietać jego nazwę :)

okiem m-a poniedziałek, 18 marca, 2013

Bardzo fajny produkt, może kiedyś go przetestuję;)
Pozdrawiam.

Świat Wery poniedziałek, 18 marca, 2013

świetny jest

Misz Masz poniedziałek, 18 marca, 2013

ajj grejfrut <3 mój ulubiony :D tylko ta cenaaaa...

Beauty_Station wtorek, 19 marca, 2013

Ja jeszcze go nie używałam. Mam nadzieję, że będę z niego zadowolona :)

Gonia wtorek, 19 marca, 2013

Pierwsze o nim słysze.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!