Metaliczny eyeliner od Miss Sporty

Uwielbiam eyelinery! Dotychczas moim ulubionym był czarny eyeliner z Wibo, ostatnio postanowiłam troszkę 'zaszaleć' i skusiłam się na nowy eyeliner od Miss Sporty. Jest to brązowy metaliczny eyeliner z serii Studio Lash Metallic Eye liner.


O eyelinerze: Eyeliner z mieniącymi się drobinkami, posiada cieniutki pędzelek. Dostępny jest w trzech kolorach: metaliczny srebrny, brązowy oraz fioletowy. 


Moja opinia: Eyeliner dosyć trwały, wytrzymuje nawet cały dzień bez poprawek, nie odbija się. 
Jedyne zastrzeżenie mam co do koloru, żeby uzyskać porządny odcień, muszę kilka razy przejechać pędzelkiem w jednym miejscu. dodatkowo eyeliner jest rzadki, może trochę za bardzo, przez co może on pokryć linię w jednym miejscu dobrze a w drugim już słabiej (co widać na zdjęciu kresek poniżej).


Podsumowując - fajny efekt i trwałość, jednak żeby uzyskać odpowiedni kolor trzeba się namachać, mimo wszystko go lubię i nie żałuję zakupu :) 


I bardzo ważne! Dziękuję Wam za pomoc przy ankiecie o którą prosiłam w poprzednim poście :* 

14 comments

fleurr środa, 27 marca, 2013

O rany! Pięknie :) Ja tak kresek ładnie nie umiem robić. Zawsze mi to jakoś nieudolnie wychodzi :D

Freewolna środa, 27 marca, 2013

Prawie niewidoczny. Ja jakoś uznaję tylko czarne eyelinery ;p

Helen środa, 27 marca, 2013

Ciekawy, spojrzę na niego w Rossmannie.

Joanna K środa, 27 marca, 2013

Ja póki co muszę zużyć eyeliner żelowy z palety Sephory, a potem będę poszukiwać innego ideału :)

Blonde~bangs środa, 27 marca, 2013

Dzisiaj przeglądając allegro zastanawiałam się czy o sobie nie zamówić i waham się między nim a turkusowym z Manhattanu.

Marta środa, 27 marca, 2013

moim ideałem jest żelowy liner z Essence, kolorek bardzo mi się podoba :))).

KosmetyczkaAni środa, 27 marca, 2013

Muszę wypróbować a jesli się nie sprawdzi nie będzie mi szkoda pieniędzy ;)

mixoflife środa, 27 marca, 2013

Pięknie wygląda na Twojej powiece.
Ja eyelinerów w ogóle nie używam, bo nie potrafię kreski na powiece ładnej zrobić :/

patrycjaw środa, 27 marca, 2013

fajny. ja lubię takie kolory.

Klara środa, 27 marca, 2013

a ja nie lubię tych eyelinerów z pedzelkami. wole swoj ulubiony pedzel i liner w zelu ;)

Jadwiga K. środa, 27 marca, 2013

Ja go niestety nie lubię, bo moim zdaniem robi prześwity ;)

Gonia czwartek, 28 marca, 2013

Jaki naturalny odcień :)

MilionThoughts94 czwartek, 28 marca, 2013

ładnie wygląda i łatwo robi się nim kreski ;)

naughtynotnice0 czwartek, 28 marca, 2013

z eyelinerow lubie najbardzie czern i klasyczny rowniez braz:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!