Miasto nocą ... na paznokciach!

Lubicie miasto nocą? Ja uwielbiam zwłaszcza w ciepłą wakacyjną albo wiosenną noc. Uwielbiam wtedy wieczorne spacery po centrum :) już się nie mogę ich doczekać! Dlatego wiosno przybywaj szybciutko!! 

Dzisiaj moje paznokciowe miasto :))


Użyłam: gąbeczki do makijażu do metody gąbkowej :) niebieski - Miss Sporty quick dry 320, fiolet - Essence colour & go 27 no more drama, czarny - Miss Sporty lasting colour i żółty My Secret 144 valilla


Szalenie podoba mi się metoda cieniowania gąbeczką! Popróbujcie świetna zabawa i naprawdę prosta! 


Macie jakąś propozycje/pomysł na kolejne zdobienie paznokci? Co chciałybyście zobaczyć?

24 comments

goskaaa środa, 06 marca, 2013

Piękne i jakie pomysłowe :)

Freewolna środa, 06 marca, 2013

Ale cudowne! Zazdroszczę takiego talentu :D U mnie to były jakieś krzywe wieże ;p

Awangarda środa, 06 marca, 2013

Genialne :) Bardzo mi się podobają!

kamila.magdalenaa środa, 06 marca, 2013

Bardzo pomysłowe, super:)

Wdowa Po Stalinie środa, 06 marca, 2013

piękne wykonanie :)

Alicja R. środa, 06 marca, 2013

Pięknie Ci to wyszło :)

MilionThoughts94 środa, 06 marca, 2013

ale świetny pomysł ! super to wygląda ;)

Ania - Jedwabna środa, 06 marca, 2013

Wspaniale Ci wyszedł ten manicure :)

Paulina środa, 06 marca, 2013

UWIELBIAM!!!z lewą ręką dałabym radę, gorzej by było z prawą.

Nail Mania By Daria środa, 06 marca, 2013

widziałam już gdzieś to zdobienie :) tak czy inaczej bardzo mi się podoba :D

Mała kuchareczka środa, 06 marca, 2013

Wow co za pomysł :)

Niunia ♥ środa, 06 marca, 2013

wyszło Ci cudownie :)

Gonia środa, 06 marca, 2013

O wow jak dla mnie bomba :D

Kabodreams środa, 06 marca, 2013

wow! cóż za precyzja :) wyszło świetnie :)

Magda Ciechomska środa, 06 marca, 2013

widzę, że również lubisz malować paznokcie organizuję mały konkursik u siebie na blogu: http://sickcreativemind.blogspot.com/ będzie mi miło za wzięcie udziału :D

Berni środa, 06 marca, 2013

Cudownie!:)

Moooni środa, 06 marca, 2013

Jaka dbałość o detale.

fleurr środa, 06 marca, 2013

Wow! Zaszalałaś.. świetne są! :)

Żaneta J. środa, 06 marca, 2013

super pomysł!

Jadwiga K. środa, 06 marca, 2013

Świetne ;) I widać, że dużo pracy w nie włożyłaś ;)

Joanna K środa, 06 marca, 2013

Rewelacja!:)

okiem m-a środa, 06 marca, 2013

świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie!:)
a czy wiesz jak zrobic ombre na paznokciach?

uroda i włosy środa, 06 marca, 2013

cudowne!

kobiece szufladki czwartek, 07 marca, 2013

Genialne!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!