Ulubieńcy lutego!

Spóźnieni ulubieńcy lutego:) Mało a do większość produktów pochodzi ze współprac, które zaowocowały naprawdę sporą ilością ulubieńców! Chodzi tu w szczególności o Decubal, dlatego na potrzeby tego posta ograniczyłam ich produkty do tych naj naj :) 


1. Lovely, Volume BOOBSTER maskara - recenzja ( niestety zauważyłam, że szybko wysechł, może nawet za szybko jak na dotychczasowe tusze które miałam, jednak cena i działanie przekonują, że mimo to wart jest zakupu)
2. Wibo, Lift Lash XXL Volume - kolejny świetny tusz, doskonale unosi i rozdziela, do tego pogrubia. Szkoda, że nie ma silikonowej szczoteczki którą uwielbiam.
3. Biovax, intensywnie regenerująca maseczka - mój powrót do niej i znowu pozytywne zaskoczenie, wkrótce recenzja
4. Decubal, nawilżająca pianka do mycia twarzy - recenzja
5. Decubal, balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry - recenzja
6. BingoSpa, peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi - rewelacja! doskonale oczyszcza i wygładza skórę. To co mnie zachwyciło to duże drobinki, które o dziwo nie kaleczą buzi.
7. Decubal, odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy - recenzja
8. Decubal, olejek pod prysznic i do kąpieli - cudo! Nie myślałam, że zwykły olejek pod prysznic może mnie tak zachwycić, skóra jest nawilżona w czasie kąpieli jak i po wyjściu, zero ściągnięcia, nigdy nie myślałam, że olejek może działać takie cuda!


14 comments

anne-mademoiselle czwartek, 14 marca, 2013

Maska do włosów jest też moim ulubieńcem :)

Świat Wery czwartek, 14 marca, 2013

piankę też bardzo lubię:)

Catherines diary czwartek, 14 marca, 2013

jestem ciekawa efektu tych tuszy na oku, np porównanie ich :)

JealousJelly czwartek, 14 marca, 2013

z kosmetyków Decubal najbardziej polubiłam olejek pod prysznic :)

Justyna czwartek, 14 marca, 2013

Jestem właśnie w trakcie testowania Biovaxu :-)

fleurr czwartek, 14 marca, 2013

Nic z tych kosmetyków nie używałam

naughtynotnice0 czwartek, 14 marca, 2013

te produkty decubala ostatnio maja wiele recenzji, sama chetnie bym sie na jakis z nich skusila:)

Miratell czwartek, 14 marca, 2013

Widzę, że stary poczciwy Biovax służy nie tylko mi :)

okiem m-a czwartek, 14 marca, 2013

nie znam tych kosmetyków, jeszcze!:)

Reablly czwartek, 14 marca, 2013

Koniecznie muszę wypróbować kosmetyków Decubal, tyle pozytywnych opinii, a ja wciąż nie wypróbowałam niczego ;D

PlANTOFELEK czwartek, 14 marca, 2013

Dużo fajnych kosmetyków!! Jestem fanką tuszu Wibo:)

Blondineczka czwartek, 14 marca, 2013

mam biovax do włosów blond tego niebieskiego jeszcze nie próbowałam :)

Żaneta J. czwartek, 14 marca, 2013

nic tego nie miałam JESZCZE ;)

Joanna K czwartek, 14 marca, 2013

Muszę wypróbować kosmetyki firmy Decubal :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!