Urocza paczuszka od L'Occitane

Jakiś czas temu zgodziłam się na współprace pewnie ze wszystkim Wam znaną marką L'Occitane. Dzisiaj zaskoczyła mnie od nich niespodziewana paczka!


Kosmetyki a raczej próbki (bestsellerów L'Occitane) włożone były w uroczy koszyczek! Bardzo fajny pomysł i aż mi się buzia ucieszyła na sam widok koszyczka. :)

Jakie próbki dostałam?
Krem do rąk z 20% masłem shea
Mydełko z masłem shea extra-gentle soap
Żel pod prysznic werbena
Drogocenny krem na noc immortelle
Woda toaletowa Pivoine Flora


Urocza niespodzianka, szkoda tylko, że to próbki bo nie posłużą mi na długo i nie przetestuje ich tak dokładnie.. ale jak się domyślam jest to paczuszka 'na powitanie' (mam nadzieję! :)) Natomiast koszyczek będzie świetna dekoracją w połączeniu z praktycznością a posłuży mi oczywiście do przechowywania kosmetyków na półce :) Bo czyż nie jest przeuroczy? :)

37 comments

Red Lipstick poniedziałek, 04 marca, 2013

niestety to nie jest paczuszka "na powitanie".

dżoana poniedziałek, 04 marca, 2013

o to mnie zaskoczyłaś, myślałam że tak, bo już kilka dziewczyn taką dostało. no cóż..

Beauty_Station poniedziałek, 04 marca, 2013

Ja jeszcze nic nie dostałam, więc pozostaje mi uzbroić się w cierpliwość :] Koszyczek jest przeuroczy :)

LaFili poniedziałek, 04 marca, 2013

ale i tak czekamy na pierwsze wrażenia;)

MintElegance poniedziałek, 04 marca, 2013

mnie też pozostaje uzbroić się w cierpliwość i grzecznie czekać:)
widzę, że wszystkie dostajemy to samo;)

Dagusia poniedziałek, 04 marca, 2013

ja także czekam :)

Angela poniedziałek, 04 marca, 2013

Koszyczek jest mega!

Red Lipstick poniedziałek, 04 marca, 2013

ta paczka to jest nieporozumienie, powie Ci to każda dziewczyna. Zresztą szydzenia z tego koszyczka można doznać na FB :)

Miratell poniedziałek, 04 marca, 2013

Dbałość o estetykę- pierwsza klasa! Przeurocze są te miniaturowe opakowania. :) Również czekam na swój koszyczek. :)

Żaneta J. poniedziałek, 04 marca, 2013

jaki fajny pomysł z tym koszyczkiem :)

Kamyczek poniedziałek, 04 marca, 2013

fajny koszyczek:)

kocham0zakupy poniedziałek, 04 marca, 2013

Bardzo fajna przesyłka :)

dżoana poniedziałek, 04 marca, 2013

dlatego właśnie myślałam, że to paczka na powitanie a nie taka prawdziwa produktów do testowania... szkoda, że tak nas potraktowali bo ciężko będzie napisać recenzję... ale w sumie trudno się dziwić jak podjęli współpracę z połową blogów..

nuneczka1991 poniedziałek, 04 marca, 2013

Szkoda tylko, że to miniaturki, ciężko będzie wystawić rzetelną opinię :/

fleurr poniedziałek, 04 marca, 2013

Świetny ten koszyk :)

dżoana poniedziałek, 04 marca, 2013

no właśnie :/ już lepiej by było gdyby wysłali po 1-2 pełnowymiarowe produkty

Helen poniedziałek, 04 marca, 2013

Koszyczek uroczy, szkoda że dali Ci miniaturki.

KosmetyczkaAni poniedziałek, 04 marca, 2013

"Zapachniało" wiosną :) ślicznie zapakowane!
Pozdrawiam A.

anne-mademoiselle poniedziałek, 04 marca, 2013

Porządnej i rzetelnej recenzji z tego nie będzie, co najwyżej kilka spostrzeżeń i pierwszych wrażeń, ale koszyczek ładny :) Może to jednak jest paczka na powitanie... :P

Monika Ch poniedziałek, 04 marca, 2013

Koszyczek fajny, ale zawartość też nie jest zła :)

Freewolna poniedziałek, 04 marca, 2013

Czytam teraz o tym całym zamieszaniu z firmą. Szkoda, że wysłali próbki. Stać ich na więcej ;)

Nikuśka .. ♥ poniedziałek, 04 marca, 2013

Hej, dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, ładne zdjęcia i ciekawe posty a to przecież recepta na sukces :)
Obserwujemy? ;>

dżoana poniedziałek, 04 marca, 2013

oj ja już tracę nadzieję :)) co do kosmetyków, to masz rację, zapoznam się z konsystencją, zapachem itp a dłuższym działaniem i efektami już pewnie nie..no trudno. Dobrze, że chociaż koszyczek mi posłuży na długo :P

Bella poniedziałek, 04 marca, 2013

Zgadzam się z Anne :)

anita poniedziałek, 04 marca, 2013

Też czekam na swoją przesyłkę i mam nadzieje, że przyjdzie szybko :)

dream7 poniedziałek, 04 marca, 2013

Świetna paczuszka jestem ciekawa tego mydełka z masłem shea:)

Nena poniedziałek, 04 marca, 2013

Wizualnie pięknie to wygląda w połączeniu z koszyczkiem :)

Świat Wery poniedziałek, 04 marca, 2013

koszyczek cudowny:)

Reablly poniedziałek, 04 marca, 2013

koszyczek naprawdę uroczy :) aczkolwiek jeżeli próbki są właściwą paczuszką to słabo, bo w końcu z próbek nie za wiele można się dowiedzieć, jedynie takie pierwsze wrażenie. Jednak mimo wszystko jestem ciekawa Twoich opinii :)

okiem m-a poniedziałek, 04 marca, 2013

Ach pozazdrościć takich prezentów:)
Pozdrawiam:)

Enka poniedziałek, 04 marca, 2013

koszyczek jest przeuroczy, spodobał mi się najbardziej z całej paczki i już znalazłam dla niego miejsce w łazience ;)

nika88 poniedziałek, 04 marca, 2013

koszyczek super :)

narja poniedziałek, 04 marca, 2013

Koszyczek jest naprawdę uroczy :)

Marta poniedziałek, 04 marca, 2013

ja jeszcze czekam na swoją paczuszkę, urocza :)).

Annabelle Beauty poniedziałek, 04 marca, 2013

Świetna przesyłka! A całokształt cieszy oko - rewelacyjny pomysł z takim opakowaniem ;) ciekawa jestem jakie wrażenia pozostawią po sobie te mini kosmetyki :D

naturaipiekno wtorek, 05 marca, 2013

koszyczek faktycznie przeuroczy :)

Pola Lola środa, 06 marca, 2013

Zostałaś nominowana u mnie do Liebster Award ;) zapraszam do odpowiedzi na pytania ;)
http://forward-pola.blogspot.com/
Buziaki Pola

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!