Zakupy, zakupy, ZAKUPY!

Tak jak w tytule, ZAKUPY z ostatniego tygodnia. Większość produktów jest do włosów, czyli to co Dżoana lubi najbardziej :) Niektóre produkty udane a niektóre (mówię tu o jednym produkcie) jedna wielka klapa, czyli tak to jest jak się ulega promocjom i chwili...


1. i 2. lakiery z kolekcji blogerskiej - Bernadetta i Gosia - kolory piękne! Ale jeden wielki minus - bąble!
3. Dermmedic, hydrain2, krem nawilżający o przedłużonym działaniu - czyli wielki zakupowy błąd! Uległam super promocji w SP z 44 zł na 14 zł oczywiście z kartą... nawet nie spojrzałam na skład...a tu parafina na 2 miejscu..
4. Garnier Fructis, sleek & shine 72h - lśniące i gładkie, krem wygładzający bez spłukiwania - jak na razie pozytywnie, piękny zapach i ładnie układa loczki
5. Farcom, kremowa maska Seri Natural - zaskoczenie! Piękny naturalny zapach i skład też niczego sobie - zielona herbata i ekstrakt z imbiru. To co mnie zaskoczyło to bardzo specyficzna konsystencja, jeszcze nigdy się z taką nie spotkałam. Jak widzicie na zdjęciu niżej jest to bardzo gęsta maska, nic nie kapie ani nie spływa o konsystencji shrekowego zielonego gluta! Na razie 2 razy miałam ja na włosach i świetnie sobie radzi. Dorwałam ją na promocji w Hebe za 14 zł, normalna cena to ok. 24 zł. za oczywiście 1000 ml :) 


 i skład maski:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cocamide DEA, Cetrimonium Chloride, Dimethicone (należy do przyjaznych silikonów), Butylene Glycol, Camelia Sinesis Extract, Polysorbate-20, Zingiber Officinle (Ginger) Root Extract, Panthenol, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazonlinone, Limonene, Hydroxycitronellal, Parfum, Cl 19140, Cl 42051

 6. L'biotica, biovax, intensywnie regenerująca maseczka do włosów blond - poprzednią maskę z biovaxu polubiłam więc czas na kolejną, zobaczymy czy z tą też się polubię. 
7. Schwarzkopf, Schauma krem i olejek, pielęgnujący spray bez spłukiwania do włosów łamliwych i rozdwajających się

26 comments

Blonde~bangs poniedziałek, 25 marca, 2013

Nawet bez promocji opąca się kupić maskę Seri :). Btw. Jestem ciekawa jak się sprawuje odżywka Schauma :).

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 25 marca, 2013

Czekam na recenzje kosmetyków :) Kuszą mnie maski Biovax!

naughtynotnice0 poniedziałek, 25 marca, 2013

z tej seri z shaumy mialam kiedys szampon i odzywke i sprawdzaly sie swietnie, wiec spray tez moze byc niczego sobie:)

Zielonooka Jędza poniedziałek, 25 marca, 2013

Wszyscy się skarżą na jakość Wibo. Dobrze, że chociaż raz się nie dałam skusić jak tylko się pojawiły.

Weronika poniedziałek, 25 marca, 2013

a ja nie widziałam Seri w moim Hebe :/ ogólnie ostatnio coś poprzestawiali ;p

okiem m-a poniedziałek, 25 marca, 2013

szukam idealnej maski do moich włosów - suchych i po rozjaśnianiu... czy mogłabyś mi coś polecic?:>

PlANTOFELEK poniedziałek, 25 marca, 2013

Fajna recenzja! Jutro idę do Hebe po zielonego gluta;) Ostatnio postanowiłam bardziej zadbać o włoski.

kalejdoskop Agaty poniedziałek, 25 marca, 2013

Ja też chciałam kupić Hydrain2, ale zobaczyłam właśnie ten skład...

dżoana poniedziałek, 25 marca, 2013

Polecam maski Biovaxu dostępne w SP albo Kallos - maska mleczna, można dostać ją w Hebe albo w sieci, z takich łatwiej dostępnych to Rossamnowska Alterra - granat i aloes. Warto też regenerować włoski olejami, bardzo fajny jest olej kokosowy i do olejowania ale i zabezpieczania końcówek :)

dżoana poniedziałek, 25 marca, 2013

na razie miałam ją 2 razy na włosach ale jest bardzo ciekawa :)

hoshi777 poniedziałek, 25 marca, 2013

Nie przypadł mi do gustu ten krem z Dermedic. Strasznie mnie zapchał, moją siostrę podrażnił, za to moja koleżanka go uwielbia mimo mieszanej cery.

Nena poniedziałek, 25 marca, 2013

Kiedyś używałam tego Dermedica i nie był zły, na zimę sprawdził się nieźle :)

Kamyczek poniedziałek, 25 marca, 2013

napisz coś o tym Garnierze:)

mleczna poniedziałek, 25 marca, 2013

Też miałam w planach krem dermedic, ale dobrze że się nie skusiłam :)

Żaneta J. poniedziałek, 25 marca, 2013

ta maska fajnie wygląda, jak ją gdzieś dorwę to kupię :)

fleurr poniedziałek, 25 marca, 2013

Słyszałam właśnie o tych lakierach z kolekcji bloggerskiej. Wiele osób jest niezadowolonych. Ja na szczęście nie zdążyłam ich sobie jeszcze kupić. I chyba tego nie zrobię;)

Lila poniedziałek, 25 marca, 2013

Dimethicone (należy do przyjaznych silikonów - własnie dzisiaj za ten składnik zostalam prawie zjedzona przez jedną blogerkę, gdyż napisałam, że nie jest to do końca sylikon i nie jest tak szkodliwy jak SLS używany np w szamponach...

Maska bardzo fajnie się prezentuje :) chętnie ją wypróbuje dodaje więc do listy zakupowej :)

katniewojt poniedziałek, 25 marca, 2013

a miałam ochotę na dermmedic...

Misz Masz poniedziałek, 25 marca, 2013

chciałabym spróbować tego zielonego glutka.. ;D ale niestety nie mam tego sklepu u mnie..

MintElegance wtorek, 26 marca, 2013

mnie też zaciekawił ten zielony glutek;)

KosmetyczkaAni wtorek, 26 marca, 2013

Faktycznie zielony glut ;)
Miałam kiedyś ten krem z Dermedic i powiem Ci, że u mnie spisał się bardzo dobrze :)

Magdalena B wtorek, 26 marca, 2013

super zakupy; )

Beauty_Station wtorek, 26 marca, 2013

Ciekawe zakupy :)

ankas wtorek, 26 marca, 2013

Fajne zakupy, zaciekawiłaś mnie tą zielona maseczką z glutkami;p

little.monster. wtorek, 26 marca, 2013

Lubie odżywki z Schauma :D fajnie odżywiają moje włoski!

Annabelle Beauty środa, 22 maja, 2013

Śmieszny ten glutek Seri ;)
Ostatnio też zastanawiałam się nad maską z tej firmy, ale nie znam jej, więc nie ryzykowałam ;P jak widać niepotrzebne me obawy ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!