BB od Maybelline - efekt przed i po!

Kolejny podkład, a raczej podkładopodobny produkt, bo chodzi tu o BB krem od Maybelline. Zdradzę Wam od razu, że z tym BB kremem się polubiłam. Jednak mam świadomość, że krem ten to tylko imitacja prawdziwych BB kremów i jest to raczej krem tonizujący. Ale i tak go lubię, idealnie sprawdza się w lato. 


O kremie: Natychmiastowy efekt świeżej i promiennej skóry.

Oparty na konsystencji żelu, krem BB poprawia wygląd skóry dzięki formule 8 w 1:
- tworzy naturalny blask,
- wyrównuje koloryt skóry,
- SPF 30,
- całodniowe nawilżenie,
- kryje niedoskonałości,
- beztłuszczowy i nietłusty,
- skóra jest wyraźnie gładsza,
- skóra wygląda świeżo.
Rozsmaruj cienką warstwę na skórze. Może być używany z albo bez kremu.
Dostępny w czterech odcieniach.


Skład: Aqua/Water, Ethylhexyl, Palmitate, Glycerin, Octyldodecanol, Slica, Pentylene Glycol, Octyldodecyl Xyloside, Phenoxyethanol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Lecithin, Isohexadecane, Hydroxyethyl, Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate, Copolymer, PEG-30 Dipolhydroxystearate, Sodium Dehydroacetate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Citric Acid, Polysorbate, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Methylisothazolinone, Chamomilla Recutita Extract, Matricaria Flower Extract, Aloe.

(podkład wydaje się trochę ciemny, jest on przeznaczony na lato, żeby nadać buzi trochę koloru bo nie opalam twarzy :))


Moja opinia: Według mnie bardzo fajna alternatywa na cieplejsze letnie dni, gdy nie chcemy na siebie nakładać warstw ciężkiego podkładu a przy tym chcemy lekko zatuszować niedoskonałości. 
Od razu trzeba sobie powiedzieć, że krycie nie jest idealne, ale przecież nawet przy podkładach nie zawsze możemy pochwalić się pięknie zatuszowanymi niedoskonałościami. 
Ja go lubię głównie za wyrównanie kolorytu, nadanie ładnego promiennego wyglądu buzi i nie zapychanie.
Do tego plus za filtr i brak przykrych niespodzianek czy też zatykania. 


Z minusów, po kilku godzinach trochę znika, ale ja to zwalam na lato, wtedy wszystko schodzi szybciej z twarzy :)) 

Podsumowując: Ja jestem zadowolona i z chęcią sięgam po niego w cieplejsze dni. Cena to ok. 18 zł. 

26 comments

PlANTOFELEK poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

Od roku używam tylko BB bream. Ostatnio mam z Rimmel i jestem super zadowolona ale faktycznie dostępne u nas to tylko kremy tonujące. BB który kupiłam w wakacje w Tajlandii niestety mi się skończył a miał magiczną moc;)
Pozdrawiam:)

modnaania poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

od razu widać efekt , Twoja buzia z szarej zrobiła się kolorowa

misia1608 poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

Masz bardzo ładną cerę i nie widzę nawet efektu przed i po ;-) strasznie zazdroszczę!

pyzata.jagoda poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

Daje bardzo ładny efekt:)

MilionThoughts94 poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

Świetny efekt ;) Do tej pory żaden "BB" mi nie pasował. Chętnie go wypróbuję ;)

Freewolna poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

U mnie by nie zdał egzaminu ;)

Joanna K poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

Bardzo fajny efekt :)

Misz Masz poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

na lato idealny! ;))

little.monster. poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

z chęcią bym go wypróbowała :D

okiem m-a poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

ja używam z garniera i jestem zadowolona:)

anne-mademoiselle poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

Mój ulubiony :) Będę musiała kupić go przed wakacjami. W zeszłym roku spisał się bardzo dobrze :)

gosia mysz poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

ja się świecę po tego typu produktach próbowałam z garniera i nie była zadowolona

Wdowa Po Stalinie poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

ja bym się pewnie po nim szybko świeciła :(

Świat Wery poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

u mnie się nie sprawdził, schodził w mig

naughtynotnice0 poniedziałek, 22 kwietnia, 2013

moze wszystkich niedoskonalosci u mnie nie zakryje, bo mam ich mnostwo, ale chce jakiegos BB sprobowac, a ten chyba najbardziej mnie zachecil:)

fleurr wtorek, 23 kwietnia, 2013

Ładny efekt! :) Nie miałam okazji stosować takiego kremiku. Ciekawe, jakby się u mnie sprawdził.

Natalia Kurowska wtorek, 23 kwietnia, 2013

Ładnie wygląda na buzi , używałam tylko z garniera, ale ten mnie zaciekawił:)

Mysza wtorek, 23 kwietnia, 2013

Miałaś kiedyś może ten BB z Garniera? Jeśli tak to jak go porównujesz z tym? :) Bardzo ładnie prezen tuje się na buzi, szkoda że te bebebowce trzymają się tak krótko. :(

caruza wtorek, 23 kwietnia, 2013

krem tonujący a nie tonizujący;) ja poszukuję teraz tego "BB" z Under20 bo podobno super jest.

naturaipiekno wtorek, 23 kwietnia, 2013

nie używałam, ale na lato to rzeczywiście fajna alternatywa:)

Nena wtorek, 23 kwietnia, 2013

Ciekawe, jak wypadłby w porównaniu do BB Garniera do tłustej :)

Beata Nieznane wtorek, 23 kwietnia, 2013

rzeczywiście ładnie wygląda na buzi:)

Joanna Ł wtorek, 23 kwietnia, 2013

oj tam :)

Joanna Ł wtorek, 23 kwietnia, 2013

miałam krem od Garniera ale ten zwykły, ta pierwsza wersja jaka wyszła na rynek tu recenzja - http://urodomania.blogspot.com/2012/02/garnier-bb-krem-beauty-balm-perfector.html musiałam się po nim kurować bo trochę zniszczył mi twarz, nie wiem jak ta wersja to tłustej cery ale wolę nie ryzykować już z Garnierem :)m

Mysza środa, 24 kwietnia, 2013

Rozumiem. Ja również mam ten do cery normalnej, jednak u mnie nie za dobrze dopasowuje się do cery. tak więc chyba skuszę się na ten z Maybelline. Dzięki za odpowiedź! ;)

e-Lena niedziela, 28 kwietnia, 2013

Wybacz, że nie na temat.. Ale jakie Ty masz rzęsiska! :O :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!