Delikatne i słodkie ombre nails!


Witajcie! Dzisiaj mani który podbił moje serce, moje i moich znajomych :) Inspirowałam się pazurkami na które natknęłam się w internecie i przepadłam musiałam je sobie zrobić!


Jak wykonałam? Bardzo prosto! Ombre oczywiście metodą gąbeczkową! Ale po kolei, najpierw pokryłam pazurki białym lakierem, jak wyschły wystarczająco dobrze w ruch poszła taśma klejąca którą nalepiłam tak żeby wykonać ombre w trójkącie. Dziecinie proste. Oczywiście nie można zapomnieć o top coat i gotowe! 


Użyłam - biały Delia coral prosilk, różowy - MIYO drops (mój ukochany kolor!) nr 46 candy girl, niebieski Wibo kolekcja blogerska od Gosi. 


Cudny efekt nie uważacie? :) 

23 comments

KosmetyczkaAni środa, 24 kwietnia, 2013

Gratuluję fantazji i precyzji w malowaniu paznokci :)

little.monster. środa, 24 kwietnia, 2013

świetne są, niestety ombre mi nie wychodzi!

moooni-que środa, 24 kwietnia, 2013

ależ piękne! :)))

narja środa, 24 kwietnia, 2013

Jak delikatnie, świetnie :)

mleczna środa, 24 kwietnia, 2013

Przepiękny wzorek, zachwycam się Twoimi pazurkami. ;)

martitka środa, 24 kwietnia, 2013

Bardzo ładne - delikatne i oryginalne:)

Żaneta Zielińska-Łuczyk środa, 24 kwietnia, 2013

Boskie mani :*

hoshi777 środa, 24 kwietnia, 2013

Wow! faktycznie słodkie:)

modnaania środa, 24 kwietnia, 2013

pomysłowe zdobienie

Blonde~bangs środa, 24 kwietnia, 2013

Chciałabym umieć wykonać takie cudo :P.

paula środa, 24 kwietnia, 2013

super, też spróbuję :D

kamila.magdalenaa środa, 24 kwietnia, 2013

świetne:)

Mysza środa, 24 kwietnia, 2013

Efekt rzeczywiście świetny, bardzo mi się podoba :)

Tamit24 środa, 24 kwietnia, 2013

wyszło Ci cudnie!

PS Znalazłaś je na pewno na stronie Pshiiit :)

Joanna K środa, 24 kwietnia, 2013

Cudne! )

Świat Wery środa, 24 kwietnia, 2013

wow ale super ci wyszło

nika88 środa, 24 kwietnia, 2013

świetne!

by-kejti środa, 24 kwietnia, 2013

ale Ci to starannie wyszło! ;D

All4Beauty czwartek, 25 kwietnia, 2013

piekne!! jeszcze nie spotkalam sie z takimi pazurkami:)

fleurr czwartek, 25 kwietnia, 2013

Ja pewnie i z takim czymś miałabym problem :D Mam dwie lewe ręce ;)

Besi ttelse czwartek, 25 kwietnia, 2013

Jaki świetny mani :) Dodaję do obserwowanych

Niunia ♥ piątek, 26 kwietnia, 2013

bajeczny efekt ! :)

e-Lena niedziela, 28 kwietnia, 2013

Przepięknie Ci to wyszło. W życiu nie spotkałam się z takim zdobieniem! Jeśli pozwolisz skradnę pomysł i przy odrobinie czasu i ja postaram się coś takiego wyczarować :)

Dalej nie potrafię wyjść z podziwu.. takie proste, a takie słodkie :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!