Green Pharmacy - jedwab w płynie

Kiedyś moim ulubionym jedwabiem do włosów był ten z Biosilk ale, ktory niby wygładzał i włosy były śliczne ale podstępnie je niszczył..co uświadomiłam sobie po dłuższym czasie... Więc przerzuciłam się na inne drogeryjne specyfiki tego typu. 


O jedwabiu: Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki. 100% ekstraktu aloesu. Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu, dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości. Przeznaczone do włosów: cienkich, delikatnych, łamliwych, uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i/lub mechanicznych, przemęczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów. Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący, zdrowy wygląd.

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimeticonol, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Aloe Barbadensis Extraxt, Oryza Sativa (rice) Germ Oil, Camellia Sasanqua (Camellia) Seed Oil, Pinus Sibirica Nut OilParfum, Limonene , Citronellol ,Geraniol, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Farnesol, Amyl Cinnamal.


Moja opinia: Jedwab od razy zauroczył mnie składem, wysoko w składzie (zaraz po silikonach, które w takim specyfiku muszą być) mamy oliwę z oliwek, ekstrakt z aloesu, olej ryżowy, olej kameliowy i olejek cedrowy. Cudny skład! Brak zbędnej chemii i co najważniejsze alkoholi!
A działanie? Też pozytywne. Jedwab, fantastycznie zabezpiecza włosy, używam go malutko przed wyjściem z domu ale i na noc, żeby przez noc włosy się nie zniszczyły a przy tym je jakby uealstycznia i wygładza
Do tego wszystkiego dochodzi zapach, obłędny! i bardzo wygodne opakowanie z pompką dozującą. 


Mój numer 1!!! Polecam bardzo gorąco, cena to ok. 8 zł, i na pewno dostępny jest w Naturze.

17 comments

Daria piątek, 26 kwietnia, 2013

chyba się za nim rozejrzę. U mnie bez jedwabiu ani rusz. Szczególnie po prostowaniu by ujarzmić końcówki :)

patrycjaw piątek, 26 kwietnia, 2013

chciałam kupić z biosilk, ale ma zły skład i w sklepie widziałam ten własnie jedwab. nie wiedziałam czy kupić czy nie, ale się skuszę ;D

Alieneczka piątek, 26 kwietnia, 2013

nie miałam jeszcze, póki co mam zapas Biosilka i CHi :)
ale zwrócę na niego uwagę :D

Blonde~bangs piątek, 26 kwietnia, 2013

Wowo. Nie wiedziałam, że Biosilk niszczy włosy.. W takim razie kończę swoją buteleczkę i kupie ten :).

Viola piątek, 26 kwietnia, 2013

nie mialam :D

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania design bloga:)

Joanna K piątek, 26 kwietnia, 2013

Chyba też się skuszę :) recenzja bardzo zachęcająca :)

Rodzynka1989 piątek, 26 kwietnia, 2013

Mam go od niedawna, ale również bardzo się z nim polubiłam już od pierwszego użycia :)

Kabodreams piątek, 26 kwietnia, 2013

Zgadzam się! Użyłam go co prawda kilka razy, ale moje włosy bardzo go polubiły ;)

XxxLoveIsBeautyxxX sobota, 27 kwietnia, 2013

interesting! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

Karolina_21 sobota, 27 kwietnia, 2013

bardzo go lubię :) kupiłam nawet już nową buteleczkę aby mieć w zapasie

fleurr sobota, 27 kwietnia, 2013

Faktycznie, skład jest bardzo fajny! Jedwabiu nigdy nie miałam okazji wypróbować. I jakoś tak nigdy nie czułam takiej potrzeby :) Ale ten naprawdę kusi.

katniewojt sobota, 27 kwietnia, 2013

kusisz!

okiem m-a sobota, 27 kwietnia, 2013

ja używam biosilk, nie wiedziałam,że niszczy włosy... muszę zmienić!

Testerka sobota, 27 kwietnia, 2013

A jak bosko pachnie! :)

naughtynotnice0 sobota, 27 kwietnia, 2013

od niedawdna go uzywam, tez zbieram sie do recenzji:D zapach jest faktycznie niesamowity, szkoda tylko, ze nie utrzymuje sie na wlosach:D

Misz Masz niedziela, 28 kwietnia, 2013

chcę go! <3 jeszcze go nie widziałam w sklepie ale na pewno poszukam ;)))

Świat Wery sobota, 04 maja, 2013

zobaczymy jak się u mnie sprawdzi, mam nadzieję, że tak dobrze jak u ciebie

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!