Ingrid - jedwabisty fluid - efekt przed i po!

Właśnie odkryłam, że mam sporą ilość podkładów i nie mają one recenzji! Więc przygotujcie na posty podkładowe :) Dzisiaj jeden z moich faworytów Verona, Ingrid - jedwabisty fluid, który zapewnia nam trwałość do 16h przynajmniej według producenta.


O fluidzie: Długotrwały fluid nawilżająco-wygadzający nadaje się do każdego rodzaju cery. Równomiernie rozprowadza się na skórze, gwarantuje perfekcyjne wykończenie makijażu. Dzięki zawartości składników najnowszej generacji zapewnia świeży, i młody wygląd na wiele godzin, idealnie maskując wszelkie nierówności i niedoskonałości cery. 

Skład: Water, Cyclopentasiloxane , Polyglyceryl-4 Isostearate , Cetyl PEG PPG-10 1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Isohexadecane, Hydrogenated Polydecene, Isocetyl Stearoyl Stearate, Glycerin, Dimethicone, Ozokerite, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Methylpraben, Butylpraben, Ethylpraben, Propylpraben, Isobutylpraben, Tocopheryl Acetate, Polyisobuterne, Triethoxycaprylylsilane, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, +/- Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499 


Moja opinia: Dużo lepszy od niejednego droższego podkładu! 
Bardzo dobrze się rozprowadza, ja używam do tego pędzelka który widzicie na zdjęciu i to połączenie jest rewelacyjne. Fluid bardzo dobrze kryje, chyba najlepiej ze wszystkich dotychczasowych wypróbowanych przeze mnie podkładów, na buzi daje ładny satynowy - jedwabisty efekt. Buzia wygląda zdrowo i promiennie. Fluid nie ciemnieje ani nie robią się plamy. 
Skóra po czasie może trochę się błyszczeć jeżeli nie nałożymy zwykłego sypkiego pudru - ja używam ten z Essence ale równie dobrze może być to bambusowy czy zwykła mąka ziemniaczana. Daje to naprawdę świetny mat, który utrzymuje się na długo.

To co najbardziej pokochałam w podkładzie to krycie, ładnie tuszuje pory (wiem, że całkowicie nie da się ich zakryć ale taki efekt mnie zadowala). 
Stosując podkład nie wysypało mnie nic ani nie zatkało. Jednak na lato może być troszkę za ciężki ale przecież każda z nas stara się wtedy unikać podkładów jeśli może, ja wtedy stawiam na niby kremy BB :)


Podsumowując - świetny podkład za grosze! Możemy do dostać za ok. 10 zł, swój kupiłam w Naturze. 

22 comments

gosia mysz poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

witam uwagę zwróciłam na ten pędzel jakiej to firmy bo nie widziałam takiego
obserwuje zapraszam

dream7 poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

O to świetnie bo czegoś takiego szukam :) Rozejrzę się za nim w naturze :)

Joanna Ł poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

:) dziękuję, a pędzelek jest z e.l.f. dostępny w internecie np. w alledrogeria.pl :)

Żaneta J. poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

faktycznie ładny efekt!

ByMarta poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

pędzel wygląda ciekawie !

Una poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

O! Nakładasz podkład "skunksem"!

Wdowa Po Stalinie poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

ładnie wygląda na buzi :) ale co się dziwić, z taką cera...:)

Joanna Ł poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

na zdjęciach cera jest o dziwo w lepszym okresie :) ale nie zawsze taka jest :))

Joanna Ł poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

:D hehe :)

Kaprysek poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Miałam kiedyś podkład Ingrid i byłam z niego dość zadowolona ;)

naughtynotnice0 poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

widze Stipple Brush z Elfa czy mi sie wydaje:)? jestem ciekawa czy moje blizny i przebarwienia by zakryl:)

little.monster. poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

właśnie miałam na niego ochote ale mojego odcienia nie było, wszystkie jakies ciemne :(

Lena poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Nie no ładnie wygląda, a nie znałam go nawet.

gabusiek poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Uwielbiam ten podkład ;) Jest bardzo tajny i daje genialny efekt ;)


W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

fleurr poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Świetny efekt! Zresztą masz ładniutką cerę i podkładu nie potrzebujesz ;)

okiem m-a poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Jak widać dobrze kryje;) Ja niestety nie mogę przebierać w podkładach, mam uczulenie na wiele z nich.
Pozdrawiam;)

kobiece szufladki poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Efekt mi się bardzo podoba:)

Enka poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Miałam ten podkład i rzeczywiście dobrze kryje, jednak wydawał mi się za ciężki.

kaaarinax poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

suuuuuuuuuuuuper blog!
zapraszam do siebie ;)
pozdrawiam,
K

Joanna K poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

Efekt bardzo ładny, jeśli nie robi plam to byłabym skłonna go wypróbować. Miałam kiedyś puder tej marki i właśnie ciemniał na twarzy i tworzyły się brzydkie smugi :( być może z podkładem to już inna historia :)

MilionThoughts94 wtorek, 16 kwietnia, 2013

świetny efekt ;) będę musiała się za nim rozejrzeć ;)

Niunia ♥ środa, 17 kwietnia, 2013

ten podkład mogłabym nazwać mianem ideału, gdyby firma miała troszkę szerszą gamę kolorystyczną, bo niestety nawet najjaśniejszy odcień,zimą jest dla mnie ciut za ciemny. :(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!