Koszyczkowe mydełko nawilżające shea - mleko L'Occitane

Ostatni produkt z koszyczka L'Occitane, trochę większy niż inne i dalej go używam. Pozostałe już poszły do kosza bo ich zawartość świeci pustkami, poza wodą toaletową, która czeka na wiosnę. Może przy wiosennej aurze bardziej ją polubię :)


Nawilżające Mydło Shea - Mleko - Oparte w 100% na roślinnej bazie z dodatkiem nawilżającego Masła Shea. Może być stosowane codziennie. Nie wywołuje podrażnień; wskazane dla mężczyzn, kobiet i dzieci.
Cena pełnowymiarowego produktu - 32 zł za 250 g

Skład: Sodium Palmate, Aqua, Sodium Palm Kernelate, Sodium Cocoate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract, Parfum, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Coriandrum Sativum Seed Oil, Juniperus Virginiana Oil, Palm Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Citric Acid, Palm Kernel Acid, Sodium Hydroxide, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Glyceryl Stearate SE, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Tocopherol, Cetearyl Glucoside, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Coumarin, Geraniol.


Moja opinia: Pierwsze wrażenie - jaki intensywny zapach! 
Mydełko ma mocny, ładny zapach, trochę typowy dla produktów firmy. Jak obiecuje producent mydełko naprawdę jest delikatne, dobrze się pieni i myje. Nie podrażnia ani nie wysusza skóry ale i nie nawilża jakoś rewelacyjnie - nawilżenie jest znikome. Fajnie się sprawdza do mycia twarzy, ma naprawdę dobry skład więc nie powinien zaszkodzić, mnie w każdym razie nie zaszkodził. :)



Udanego weekendu! :)) 

8 comments

CoconutLime sobota, 06 kwietnia, 2013

Bardzo lubię zapach tego mydełka :)

Żaneta J. sobota, 06 kwietnia, 2013

to mydełko chyba jako jedyne zbiera same pozytywne opinie :)

fleurr sobota, 06 kwietnia, 2013

Wizualnie mydło się prezentuje bardzo ładnie. Ciekawe, czy by mi się też tak spodobało jego działanie :)

Wszystko co mnie zachwyca sobota, 06 kwietnia, 2013

Będę chyba musiała w końcu się za nie zabrać..

Laola20 sobota, 06 kwietnia, 2013

Miałam to mydełko jakiś czas temu i byłam z niego zadowolona ;D

okiem m-a niedziela, 07 kwietnia, 2013

Takie mydełka pięknie pachną;)
Pozdrawiam!

Nikuśka .. ♥ niedziela, 07 kwietnia, 2013

Świetnie ^^
Obserwujemy? :)

Freewolna poniedziałek, 08 kwietnia, 2013

Mam mydło z werbeną. Do twarzy wolałam go nie uzywać, ale ogólnie bardzo je lubię.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!