Małe co nieco o produktach z koszyczka L'Occitane

Mini recenzje produktów z koszyczka. Wczoraj była woda toaletowa a dzisiaj przyszła kolej na dalszą część mini recenzji produktów L'Occitane. Nie będą to do końca recenzje z racji tego, że otrzymane przeze mnie produkty były miniaturkami dlatego będzie to tylko pierwsze wrażenie, konsystencja itp.


Żel pod prysznic WerbenaŚwieży żel do ciała ceniony zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat werbeny L'Occitane. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, wypełniając pomieszczenie tym cieszącym się uznaniem aromatem.
Cena pełnowymiarowego produktu - 250 ml za 59 zł.

Moja opinia: Pozytywnie. Bardzo ładny orzeźwiający, energetyzujący cytrusowy zapach - świeża cytrynka jakby przed chwilą wyciskana idealna na lato. Konsystencja dosyć gęsta, pieni się przyzwoicie. Po użyciu skóra lekko pachnie cytrynką. 


Drogocenny krem na nocJedwabisty krem odwracający proces wiotczenia skóry, wynikający z upływu czasu. Skóra jest wzmacniana w czasie kluczowego etapu nocnej odbudowy. Dowiedziona skuteczność: Po przebudzeniu skóra jest odbudowana (96%) i zregenerowana (92%), zmarszczki są mniej widoczne (88%). Noc po nocy skóra jest gładsza (82%) i jędrniejsza (78%)*.
Cena pełnowymiarowego produktu - 50 ml za 255 zł

Moja opinia: Skąd tak wysoka cena?! Konsystencja typowo kremowa, zapach jak dla mnie rażący - perfumowany trochę babcinie..nakładanie na twarz w moim przypadku wiązało się z przeświadczeniem że nakładam jakiś krem mocno perfumowany co może się źle skończyć. Krem dobrze się rozprowadza i wchłania. Po przebudzeniu nie było wielkiego WOW a raczej słabe nawilżenie ale to tylko początkowe wrażenie z racji tego, że testowałam miniaturkę.


Krem do rąk z masłem sheaSilnie wygładzająca - bestsellerowa - kombinacja Masła Shea (20%) oraz wyciągów z miodu i słodkiego migdała, zmieszanych z lekkimi i wabiącymi aromatami jaśminu. Ten balsam o przyjemnej konsystencji łatwo rozchodzi się po skórze, pomagając w gojeniu i ochronie suchej oraz przesuszonej skóry. Obecność anty-oksydacyjnej witaminy E zapewnia odżywienie.
Cena pełnowymiarowego produktu - 30ml za 29 zł

Moja opinia: Krem ma dosyć zwartą konsystencję, dobrze się rozsmarowuje i bardzo szybko wchłania! Nie pozostawia tzw 'warstewki ochronnej' jak w przypadku moich dotychczasowych kremów do rąk. Urzekł mnie zapach, trudny do opisania trochę męski (?). Krem dosyć średnio nawilża, efekt utrzymuje się przez chwilę potem znowu trzeba sięgnąć po krem..nie wiem czy efekt ten utrzymywałby się przy pełnowymiarowym produkcie. Mnie 10 ml starczyło na ok. 10 aplikacji. 

10 comments

Małgorzata czwartek, 04 kwietnia, 2013

ceny lekko porażają...
ja również nie lubię perfumowanych kremów...tez mi się kojarzy z babcinymi kosmetykami :)

Kasia czwartek, 04 kwietnia, 2013

Mnie kusi ten krem do rąk, jako że kocham masło shea w kosmetykach :)

Świat Wery czwartek, 04 kwietnia, 2013

dla mnie kremy najlepsze

goskaaa czwartek, 04 kwietnia, 2013

Ja z kremu na noc jestem bardzo zadowolona :)

Viola czwartek, 04 kwietnia, 2013

ja nie mialam nic stad:D

okiem m-a czwartek, 04 kwietnia, 2013

nie znałam wcześniej tej marki.
ja dzisiaj zrobiłam pełno kosmetycznych zakupów w biedronce:) produkty garniera, nivea, loreal, wszystko przecenione:)
polecam!:)

fleurr czwartek, 04 kwietnia, 2013

Ceny to oni maja obłędne :D Nie wiem, czy kiedyś zdecyduję się na zakup ich produktów :D

nuneczka1991 czwartek, 04 kwietnia, 2013

Raczej bym nie dała tyle pieniędzy za ten ich "drogocenny krem"...

ruda piątek, 05 kwietnia, 2013

Uwielbiam kosmetyki L'Occitane. Szkoda tylko, że są takie drogie :(
Marzy mi się taki drogocenny kremik :D

Travelling Milady poniedziałek, 08 kwietnia, 2013

Ja też mam mieszane uczucia co do tego drogocennego kremu. Ale drogi to on na pewno jest. Uważam,że ceny kosmetyków tej firmy to spora przesada, ale mnie zawsze opakowania kuszą;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!