Nowości pielęgnacyjne


1. Biochemia Urody -  tonik z kwasami AHA/BHA 10% - długo się przymierzałam ale wreszcie zdecydowałam się na kuracje z kwasami. Nie ukrywam pokładam w niej duże nadzieje co do poprawy mojej cery głównie zredukowania blizn, przebarwień i może (mam nadzieję) porów, chociaż w to ostatnie wątpię. Ale zobaczymy. 
2. Łup Biedronkowy - Lirene żel do mycia twarzy nawilżająco odświeżający polecany dla skóry normalnej i mieszanej. 
3. Dermika Aquaoptima krem głęboko nawilżający na dzień - złapałam go przy kasie w SP za cenę 9,90 z czystej ciekawości. Ma śmiesznie niski filtr SPF 6 :))) nie wiem po co w ogóle chwalić się że krem go posiada :)
4. Iwostin solecrin krem ochronny 50+ - krem z wysokim filtrem musi być w związku z kuracją kwasami. W mojej SP był kiepski wybór co do kremów z filtrem a do tego taki tłum że nie mogłam się ruszyć więc sięgnęłam po Iwostin i pobiegłam szybciutko do kasy. Mam nadzieję, że się sprawdzi.
6. Farmona, Nivelazione, liftingujące serum ujędrniające biust - coś nowego, już miałam dosyć serum z Eveline, które owszem lubię ale chciałam postawić na coś nowego, może będą lepsze efekty bo przy Eveline już je przestałam zauważać.  

14 comments

Moooni środa, 10 kwietnia, 2013

Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z IWOSTIN-u

mleczna środa, 10 kwietnia, 2013

Jestem ciekawa tego serum ujędrniającego do biustu ;)
Testuj i daj znać.

hoshi777 środa, 10 kwietnia, 2013

Mnie kremy z SPF z Iwostinu zapychały, mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi:)

Zauroczona-kosmetykami środa, 10 kwietnia, 2013

No właśnie chciałam go kupić, ale czytałam o nim niepochlebne opinie ;/

ankas środa, 10 kwietnia, 2013

Zaciekawił mnie filtr z Iwostin i tonik z BU, czekam na recenzje;)

naughtynotnice0 środa, 10 kwietnia, 2013

a ja do biustu wlasnie od niedawna zaczelam to z eveline stosowac:)

Kamyczek środa, 10 kwietnia, 2013

fajne zakupy:) ja chciałam kupić peeling Lirene ale nie było już u mnie :(

tonia środa, 10 kwietnia, 2013

tez mam ten rekm z iwostinu i na jest calkiem ok;)

KosmetyczkaAni środa, 10 kwietnia, 2013

Daj znać jak sprawdzi się krem z Iwostinu bo mam na niego straszna ochotę.

Paula0406 środa, 10 kwietnia, 2013

Koniecznie daj znać jak spisały się kwasy :)

Kama środa, 10 kwietnia, 2013

Ja jestem pod opieką dermatologa, ale chyba też zdecyduję się na kwasy.

anne-mademoiselle środa, 10 kwietnia, 2013

Od miesiąca używam tego toniku BU z kwasami :) ale jeszcze nie wiem co o nim dokładnie myśleć.

Misz Masz środa, 10 kwietnia, 2013

ooo to do biustu ciekawe ;D

okiem m-a środa, 10 kwietnia, 2013

ale masz tutaj nowinki:)
sprawdź i pisz jak działają:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!