Nowości


Co przybyło podczas ostatnich dwóch tygodni? 

Essence colour & go 106 free hugs - róż róż i jeszcze raz róż, musiałam uzupełnić braki :))
Palmers ujędrniający balsam do ciała z koenzymem Q10 - wspaniały zapach do tego wygodne rozwiązanie czyli pompka. Pokładam w nim duże nadzieję bo opinie w internecie ma pochlebne
MIYO glam eyes kreskówka 05 hot pink - szokujący róż? i to na oku? TAK! recenzja i efekt już niedługo! 
Mimalaya Herbals maska do twarzy z modlą indyjską (neem) do skóry tłustej - poprzednia się sprawdziła (tu recenzja) więc nie mogłam przejść koło tej obojętnie, zwłaszcza, że wpadłam na nią przypadkiem w drogerii Jaśmin a myślałam, że dostępna jest tylko przez doz.pl! 
Wet n wild mega volume mascara - kolejny tusz do wypróbowania :)) czyli to co lubię najbardziej.
Palmers z witaminą E do suchej skóry - producent obiecuje likwidację blizn więc liczę na to gorąco, niestety na drugim miejscu ma parafinę..
  Biovax serum wzmacniające A + E - okropny zapach, tanich męskich perfum.
The one diamond top coat - zamówiłam na allegro za bardzo niską cenę 6 zł i muszę przyznać, że na razie spisuje się całkiem nieźle! zwłaszcza co do trwałości.
Nivea, krem na noc aqua effect do skóry normalnej i mieszanej - piękny zapach i nawilżenie, które teraz jest mi bardzo potrzebne przy kuracji kwasami. Ale co najważniejsze na razie nie dostałam od tego kremu wysypu! juhuu!



23 comments

ByMarta sobota, 27 kwietnia, 2013

Uff ... dobrze, że kremu z Nivea nie kupiłam. Też jestem na kuracji kwasowej ale spróbuj krem z Pharmaceris emolientowy krem świetnie nawilża i nie podrażnia ; )

okiem m-a sobota, 27 kwietnia, 2013

bogata kolekcja:)

Gosia Kowalska sobota, 27 kwietnia, 2013

Wymalowałabym sie tym różowym lakierem :)

Zauroczona-kosmetykami sobota, 27 kwietnia, 2013

Himalaya pomału wchodzi do SP i Rossmanna :)

katniewojt sobota, 27 kwietnia, 2013

w moim super-pharmie nie było tego serum z Biovaxa ;(

Joanna Ł sobota, 27 kwietnia, 2013

i dobrze! :)

dziki agrest sobota, 27 kwietnia, 2013

kilka rzeczy mnie zaintrygowało

ziuzia21 sobota, 27 kwietnia, 2013

Swego czasu używałam kremu do rąk z PALMERSA i byłam zachwycona jego działaniem :)

naughtynotnice0 sobota, 27 kwietnia, 2013

nie przepadam za kremami Nivea:)

chodzpomalujmojswiat sobota, 27 kwietnia, 2013

mam ten lakier Essence i nie wiem czy trafił mi się taki trafny egzemplarz, ale utrzymuje mi się 2h a potem zaczyna odpryskiwać :(

Alieneczka sobota, 27 kwietnia, 2013

kusi mnie ten linerek Miyo :D

Karolina G. sobota, 27 kwietnia, 2013

wspaniała kolekcja - kilka rzeczy z chęcią bym przetestowała.
Do mnie też ostatnio kurier zapukał:)
Pasje Karoliny

koko sobota, 27 kwietnia, 2013

jestem mega ciekawa tuszu ;>

Kamyczek sobota, 27 kwietnia, 2013

fajne zakupy:)

Joanna K sobota, 27 kwietnia, 2013

Bardzo fajne produkty, jestem ciekawa tego cudeńka z Miyo :)

dream7 sobota, 27 kwietnia, 2013

Bardzo fajne kosmetyki , ciekawi mnia ta maska Himalaya ;)

Paulina Łaptuch niedziela, 28 kwietnia, 2013

ojej, większości nie znam :D

Sekrety Naszego Piękna niedziela, 28 kwietnia, 2013

ciekawa jestem tej maski Himalaya :)

martitka niedziela, 28 kwietnia, 2013

Ja też jestem ciekawa maski Himalaya:)

Świat Wery niedziela, 28 kwietnia, 2013

chętnie poczytam o tuszu

e-Lena niedziela, 28 kwietnia, 2013

Serum może i śmierdzi, ale jest moim numerem jeden jeżeli chodzi o pielęgnację końcówek. Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi :)

Misz Masz niedziela, 28 kwietnia, 2013

duuużo tego ;)) czekam na tą recenzję szokującego różu ;D jestem ciekawa efektu :D

Annabelle Beauty środa, 22 maja, 2013

Serum z Biovaxa stosuję regularnie od jakiegoś czasu i jeszcze nie pojawiły mi się rozdwojone końcówki! Co jest dla mnie totalnym zaskoczeniem ;) zazwyczaj już po miesiącu od wizyty u fryzjera zauważałam miotełki, a tu taka niespodzianka! I chciałam podkreślić, że często używam prostownicy (ale i tak rzadziej niż parę miesięcy temu), więc włosy narażone są podwójnie na uszkodzenia ;/
Bardzo interesuje mnie ten balsam Palmers - słyszałam wiele dobrego na jego temat ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!