O borowinowym szamponie do BingoSpa!


O szamponie: Szampon borowinowy BingoSpa wzbogacony specjalnie dobraną kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych: z rozmarynu, szałwii, nasturcji, łopianu,cytryny, sosny, rukwii,.

Wzmacniają one cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon powoduje, że włosy odzyskują sprężystość, elastyczność i puszystość oraz mniej się przetłuszczają.


 Skład: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Propylene Glycol (and) Bog Moss Extract, Sodium Chloride, Parfum, Propylene Glycol, Aqua, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Chamomilla Racutita Flower Extract, Arnica Montana Flower Extrtact, Laminum Album Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturitum Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Hedera Helix Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Citric Acid, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 20285.


Moja opinia: Opakowanie dla mnie irytujące, ciężko się wydobywa bo szampon ma dość gęstą konsystencję i jak się kończy to trzeba czekać aż się wysączy :) do tego etykieta się bardzo brudzi, zalewa i wygląda nie estetycznie. Konsystencja jak już wspomniałam w opakowaniu mozolnie wypływa, jest trochę galaretowata, kolor same widzicie :)
Co do działania, to bez rewelacji ale i bez wielkich minusów. Myje włosy dobrze, nawet z olejami u mnie sobie poradził. Niestety włosy są oklapnięte i szorstkie za to mniej się przetłuszczają! Moje włosy myję co 3 dni bo mało się przetłuszczają a przy tym szamponie mogę spokojnie myć je co 4 i nie widać dużego przetłuszczenia!
Jak dla mnie przeciętny szampon, który radzi sobie z przetłuszczonymi włosami.

Dostępny tu - http://www.bingosklep.com/szampon-borowinowy-ziol-bingospa-p-179.html za ok. 10 zł.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3478393/?claim=wynzp9sswck">Follow my blog with Bloglovin</a>

9 comments

pani domu wtorek, 02 kwietnia, 2013

Nie miałam do czynienia z żadnym z produktow BS..

Lila wtorek, 02 kwietnia, 2013

Chciałam go ostatnio zakupić, ale zrezygnowąłam i dobrze :)

Żaneta J. wtorek, 02 kwietnia, 2013

skrajne opnie o nim czytam, chyba będe musiała sama sprawdzić ;)

Żaneta Zielińska-Łuczyk wtorek, 02 kwietnia, 2013

szamponów z Bingo Spa jeszcze nie używałam, ale mam swoich ulubieńców :)

fleurr wtorek, 02 kwietnia, 2013

A ja muszę myć codziennie włosy, ale coś ostatnio mogę już co dwa dni :D Więc to dla mnie wielka radość. :D

okiem m-a wtorek, 02 kwietnia, 2013

ja muszę się zaopatrzyć w szampon do włosów suchych i zniszczonych.

KosmetyczkaAni wtorek, 02 kwietnia, 2013

Mam bon na -50 zł i zastanawiam się w co warto zainwestować? Możesz polecić jakiś kosmetyczny hit od BingoSpa?

Mała kuchareczka wtorek, 02 kwietnia, 2013

Taki delikatny ma kolor.
Ciekawe...
Wpadniesz na rozdanko ?

Nena wtorek, 02 kwietnia, 2013

Chyba zostanę przy szamponie Green Pharmacy...

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!