Recenzja kuracji rzęs z Dermena Lash

Witajcie! Może niektóre z Was pamiętają TEN post o rozpoczęciu przeze mnie kuracji rzęs z Dermena Lash. Minęło już sporo czasu od 16 lutego kiedy to pierwszy raz użyłam odżywki więc czas na podsumowanie.



O odżywce: Dermena Lash odżywka do rzęs i brwi. Wzmacnia, regeneruje i hamuje wypadanie rzęs i brwi. Dermena Lash to jedyny na rynku preparat zawierający chlorek-1-methylonikotynamidu - aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i stymulację odrastania włosów.

Odżywka do rzęs i brwi dermena lash dzięki zastosowaniu specjalnie dobranych składników hamuje wypadanie rzęs/brwi. Jednocześnie wzmacnia je, regeneruje i odżywia. Przywraca zdrowy wygląd rzęs i brwi. Lekka, żelowa konsystencja powoduje szybkie wchłanianie preparatu. Odżywka nie skleja i nie obciąża rzęs/brwi. Aplikator w postaci pędzelka umożliwia precyzyjne nałożenie preparatu oraz zapewnia łatwość użycia.

Wskazania: 
nadmierne wypadanie rzęs i brwi
osłabione i delikatne rzęsy i brwi
zniszczone i wymagające regeneracji rzęsy i brwi
produkt polecany również po zakończeniu chemioterapii

Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Panthenol, Polyacrylate-13, Polyisobutene, 1-methylmicotinamide Chloride, Creatine, Biotinoyl, Tripeptide-1, Biosacharide Gum-1, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA. 


Tak wygląda szczoteczka, bo kilka osób o nią pytało :)


Moja opinia: Od razu powiem, że bardzo się zawiodłam. Moje rzęsy były w o wiele lepszym stanie i kondycji przed rozpoczęciem stosowania tego specyfiku niż po. Nie wypadały, a w czasie stosowania odżywki wypadło ich sporo. Tyle co przez około pół roku jak dbałam o nie stosując wazelinę na rzęsy. 

Co do samej odżywki to nie uczula, nie podrażnia i nie piecze jak przez przypadek dostanie się do oka. Pędzelek jest wygodny w aplikacji, chociaż o wiele lepiej sprawdziłaby się zwykła szczoteczka, bo na pędzelek nabiera się zbyt duża ilość produktu i bardzo często byłam umazana tą odżywką w okolicy oka.

Możecie same zobaczyć i ocenić:

Może zdjęcia nie bardzo to oddają, ale teraz w niektórych miejscach mam bardzo rzadkie rzęsy, do tego są o wiele krótsze niż na samym początku. Na wizaż.pl pojawiły się już 2 opinie na temat tej odżywki i dziewczyny są zachwycone, więc może po prostu moje rzęsy na nią źle zareagowały. 

Obecnie zaczęłam stosować za Aliną pomadkę Alterry na rzęski i jestem bardzo ciekawa czy odratuje moje rzęsy, jak nie to wrócę do mojej sprawdzonej metody - wazeliny.

11 comments

MIKA środa, 17 kwietnia, 2013

Przykro mi, że produkt na Twoje rzęsy nie podziałał, wręcz je zniszczył. Może spróbuj używać teraz oleju rycynowego, mi bardzo pomógł w kuracji na rzęsy :)

pyzata.jagoda środa, 17 kwietnia, 2013

Oj to nie ciekawie:/ Takie produkty powinny pomagać a nie szkodzić..

Wdowa Po Stalinie środa, 17 kwietnia, 2013

oj, przed wyglądały lepiej niż po

uroda i włosy środa, 17 kwietnia, 2013

Ojej... szkoda. Ciekawe jak Ci się sprawdzi ta pomadka, też chcę ją przetestować w ten sposób :)

Małgorzata środa, 17 kwietnia, 2013

ja również polecam olejek rycynowy
na pewno szybko poprawi kondycję Twoich rzęs

okiem m-a środa, 17 kwietnia, 2013

faktycznie... gorzej po kuracji niż przed.

Joanna K środa, 17 kwietnia, 2013

Też chyba sięgnę po tę pomadkę :) widocznie te cudowne odżywki nie każdemu są w stanie pomóc :(

Żaneta J. czwartek, 18 kwietnia, 2013

szkoda że nie działa...

fleurr czwartek, 18 kwietnia, 2013

Szkoda, że Tobie nie służyła. I jeszcze te biedne rzęsy, które wypadły :(

Misz Masz czwartek, 18 kwietnia, 2013

możesz napisać coś wiecej o tej pomadce z Alterry? ;>

Joanna Ł piątek, 19 kwietnia, 2013

zapraszam na bloga Aliny, ona pisze o tym sposobie z pomadką :) http://www.alinarose.pl/2013/04/duzsze-mocne-i-geste-rzesy-moj-sposob.html

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!