Rewelacyjny peeling błotny z kwasami owocowymi od BingoSpa

Peeling od BingoSpa, okazał się prawdziwym hitem! Bardzo długo szukałam idealnego peelingu dla siebie, żaden mnie nie zadowalał w 100%, były jakieś nijakie, po prostu średnie, nie to co ten! Zapraszam na recenzję!

O peelingu: Drobnoziarnisty peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek z oliwek i 50% procentowe kwasy owocowe.
Składniki zawarte w błocie z Morza Martwego troskliwie pielęgnują skórę skłonną do trądziku, wyprysków i łojotoku.
Kwasy owocowe złuszczają naskórek. Zwiększają poziom nawilżenia skóry czego efektem jest poprawa elastyczności i wyglądu zewnętrznej warstwy skóry.
Po starannie wykonanym peelingu skóra jest oczyszczona i wygładzona, bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w preparatach kosmetycznych.

Skład: Aqua, Dead Sea Mud, Cetearyl Alcohol and Ceteareth-20, Olea Europea Seed Powder, Cetyl Alcohol, Passiflora Edula Fruit Extract, Saccharum Officinarium Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Ananas Sativus Extrza,zact, Vitis Vinifiera Extract, Citric Acid, DMDM-Hydantoin, Methyl Paraben, Ethyl Paraben.


Moja opinia: Opakowanie typowe dla BingoSpa, łatwo wydostać produkt, niestety przy takiej słoiczkowej formie wchodzi pod paznokcie czego nie lubię. Konsystencja przypomina trochę krem, z tym że zawiera naprawdę spore i mogłoby się wydawać ostre drobinki. 
Na początku bałam się tych drobinek, że zrobią z moją twarzą coś niedobrego, pokaleczą ją, jednak nic się takiego nie dzieje, w najgorszym wypadku buzia jest trochę czerwona a efekt ten zaraz znika. 
Co do działania, to świetnie oczyszcza, wygładza i usuwa martwy naskórek. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jeszcze żaden peeling nie pozostawił tak gładkiej skóry na twarzy! 
Rewelacja! 
Skład też niczego sobie, pomijając parabeny. 

10 comments

okiem m-a wtorek, 02 kwietnia, 2013

i taki tani!:)
chyba warto go mieć:)

elle wtorek, 02 kwietnia, 2013

Wygląda fajnie ;)

KosmetyczkaAni wtorek, 02 kwietnia, 2013

z pewnością zamówię :)

Chwila wtorek, 02 kwietnia, 2013

Lubię go :):)

MintElegance wtorek, 02 kwietnia, 2013

ja też go lubię:)

tonia wtorek, 02 kwietnia, 2013

Nigdy nic nie mialam z bingo spa, wiec chyba czas to zmienic, bo peelingi uwielbiam

kobiece szufladki wtorek, 02 kwietnia, 2013

Mam go i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył:)

Nena wtorek, 02 kwietnia, 2013

Jeszcze nie miałam nic od Bingo SPA, muszę to koniecznie nadrobić :D

farfallebelle wtorek, 02 kwietnia, 2013

Wygląda bardzo fajnie, muszę kiedyś wypróbować:)

Misz Masz wtorek, 02 kwietnia, 2013

może kiedyś wypróbuję :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!