Różowe różyczki, czyli kolejna odsłona paznokci

Róże na paznokciach podbiły moje serce już dawno temu. Są piękne, dziewczęce a co najważniejsze efektowne. Chcę Wam pokazać moje próby zrobienia bardziej skomplikowanych róż na paznokciach, miały trochę przypominać te jak z obrazu namalowanego farbami, jestem bardzo ciekawa jak je ocenicie.


Lakier nude to Essence nude glam 04 iced latte, który jest naprawdę piękny ale niestety użyłam go zaledwie kilka razy i już zaczął strasznie gęstnieć a do tego na paznokciach robi bąble..



14 comments

Besi ttelse poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Przepiękny mani :) Bardzo dziewczęcy i masz rację, efektowny :D

anydalla poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Przepiękne są!

Paulina Łaptuch poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Aaaa! Urocze różyczki :)

naughtynotnice0 poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

bardzo slodko:)

Berni poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Ślicznie :))

modnaania poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

piękna róża

Paula Welcia poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Super :) Piękne różyczki ;d
http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
Zapraszamy :)

Alieneczka poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

pięknie
stylowo i kobieco, cudnie :)

Let it sparkle.... poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Piękny, bardzo mi się podoba :D U mnie na pazurkach również kwiatki ostatnio gościły :)

okiem m-a poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Jak dla mnie to mistrzowskie wykonanie różyczek;) Bardzo mi się podoba;)
Pozdrawiam.

Joanna K poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

Przepiękne różyczki:)

Świat Wery poniedziałek, 29 kwietnia, 2013

fajnie się prezentuje

Blonde~bangs wtorek, 30 kwietnia, 2013

Te różyczki są genialne! :)

kobieta nieidealna środa, 01 maja, 2013

Piękne pazurki

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!