Skromni ulubieńcy marca

Witajcie w ten jakże śnieżny kwiecień! Kto ma dość śniegu? ;) chyba wszyscy a on ciągle swoje.. 
W związku z rozpoczęciem się zimowego kwietnia przyszedł czas na ulubieńców, skromni bo skromni ale są. 


Tonik bezalkoholowy Melisa - bardzo naturalny skład (w składzie na naprawdę wysokim miejscu znajdziemy; zieloną herbatę, alantoinę, prowitaminę B5, wyciąg z melisy, do tego sorbitol - na drugim miejscu, który skutecznie nawilża) , nie wysusza a skóra po jego użyciu jest mięciutka i gładka
Essence żelowy eyeliner - mój ma numerek 01 i jest to midnight in paris - powróciłam do niego po długim czasie nie używania, świetnie się aplikuje i rozprowadza do tego ma naprawdę dobrą trwałość
Ecotools pędzelek do eyelinera - kto nie lubi pędzli Ecotools? ;) ten jest cienki i precyzyjny
Lirene multifunkcyjny krem na dzień - nowosć od Lirene, leciutka formuła, 0% parabenów a do tego posiada filtry, jak na razie sprawuje się przyzwoicie - nie zatyka, nie wysypuje a buzia ładnie po nim wygląda - promienna i zmatowiona.
Green Pharmacy jedwab w płynie - kupiłam nie dawno a już nie ma pół buteleczki :) bardzo go polubiłam, włosy stają się zdrowo wyglądające, miękkie, nie plączą się a do tego tak cudnie pachną!


22 comments

fleurr poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Jestem ciekawa tego jedwabiu, jak moje włosy by na niego zareagowały. Wydaje się całkiem fajny :)

dream7 poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Fajni ulubieńcy , dużo kosmetyków znam :)

ann poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Zrobiłaś mi lekką ochotę na krem. :)

Po prostu Dżoana :))) poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Pierwszy raz widzę ten krem lirene i jednocześnie mam na niego ogromną ochotę ! :)

beautiful poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

kremy z Lirene są coraz lepsze , już dawno wyprzedziły inne drogeryjne marki

moooni-que poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

u mnie z denkiem jeszcze gorzej, bo 4 produkty, więc połącze z kwietniem :) jednak jakoś mi nie zależy, bo nie mam nadmiaru kosmetyków :D

dziękuję pięknie :*
a kolczyki wygrałam u Kasi, zapomniałam dodać :)

Reablly poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Będę musiała się rozejrzeć za tym jedwabiem :)

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

też lubię ten jedwab :)

Betiiii27 poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

muszę się rozejrzeć za tym tonikiem :)
a żel z Essence również uwielbiam i w tym miesiącu - tak jak Ty - wróciłam do niego po baaaaaaaaardzo długim okresie nie używania ;D

Gonia poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Jedwab w płynie jest moim ulubieńcem :)

Blonde~bangs poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Również uwielbiam eyeliner Essence :).

Sekrety naszego piękna poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

lubię eyelinery Essence :)

KosmetyczkaAni poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Muszę sobie kupić jakiś pędzelek do eyelinera i chyba zdecyduję sie na EcoTools. :)
Pozdrawiam A.

Kasia poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Uwielbiam ten tonik z melisą, pięknie pachnie i ładnie nawilża, no i najważniejsze - nie podrażnia mnie :)

martitka poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Mnie ciekawi tonik, nie spotkałam się jeszcze nigdzie z nim:)

okiem m-a poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Nigdy jeszcze nie miałam żelowego eyeliner'a, ale chętnie spróbuję;)
Pozdrawiam!

Nena poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

Lubię te linery Essence i jedwab GP :) W ogóle moje włosy polubiły GP :P

naughtynotnice0 poniedziałek, 01 kwietnia, 2013

wlasnie mysle o jakims pedzelku do eyelinera, moze wybiore wlasnie ecotools bo nie mam z tej firmy jeszcze zadnego:)

Świat Wery wtorek, 02 kwietnia, 2013

zaciekawił mnie ten krem z Lirene

Misz Masz środa, 03 kwietnia, 2013

oo ten tonik mnie zaciekawił ;))

Donia piątek, 05 kwietnia, 2013

mam ten jedwab i od pierwszego użycia jest moim ulubieńcem :)

kreconowlosa piątek, 05 kwietnia, 2013

moja mama od lat kupuje tonik Melisę i bardzo go lubi. teraz zmienili opakowanie i skład trochę ;(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!