Słodki lodowy balsam do ust - Ice Cream!

Czas na bardzo słodką recenzję w sam raz na sobotnie popołudnie :) Czemu słodką? Bo chodzi tu o Ice Cream lip balm czyli nawilżający balsam do ust. Zapraszam :) 


O balsamie: Ten uroczy balsam do ust o soczystej, kremowej konsystencji został zamknięty w opakowaniu przypominającym kubeczek lodów. 
Każdy z balsamów można wsuwać jak szminkę przekręcając podstawę kubeczka.
Zawarty w balsamie olej kokosowy oraz wosk pszczeli działają nawilżająco oraz ochronnie
Balsam wygładza usta nadając im subtelnego zdrowego blasku.

Skład: Petrolatum, Caprylic/Capric Triglyceride, Ricinus Communis Oil (CastorOil), Cera Microcristallina, Paraffin, Cera Carnauba, Octyl Palmitate (Ethylhexyl Palmitate), Polyethylene Copolymer, Parfum (fragrance), CI 778910(Titanium Dioxide), Tocopheryl Acetate,CI 77019(Mical)CI 77499(Iron Oxides), CI 77491(Iron Oxides), Ci 77492(Iron Oxides), Eugenol,Benzyl Alcohol


Moja opinia: Pierwsze co mnie zauroczyło to zapach - pachnie obłędnie czekoladowo! Czysta czekolada bez żadnej chemii. Łatwo się rozprowadza na ustach, a przekręcając podstawę słoiczka balsam się wysuwa jak szminka co bardzo ułatwia wydobycie i aplikację. 
 Balsam lekko brązowi usta, ale naprawdę bardzo leciutko, mnie ten efekt nawet się spodobał :) Po nałożeniu na usta, balsam nie błyszczy jak przy użyciu pomadki lub balsamu, jest matowy ale naprawdę w miarę przyzwoicie nawilża usta. 


Balsam możecie kupić w internecie za ok. 10 zł. i do wyboru jest duuużo smaków. Balsamik jest tak mały i uroczy :)) Świetny nadaje się na prezent :)

16 comments

martitka sobota, 13 kwietnia, 2013

Musi być boski!!!

okiem m-a sobota, 13 kwietnia, 2013

jaki ekstra gadżet!:)
w pierwszej chwili myślałam, że recenzja będzie o nowych lodach!:)
a tu taki psikus!
muszę kupić!:)

Viola sobota, 13 kwietnia, 2013

nie mialam :D

Maartuuś sobota, 13 kwietnia, 2013

jej, tak mnie nim zainspirowałaś, że już sobie podobny zamówiłam! <3
Zauroczyło mnie jego opakowanie <3

nuneczka1991 sobota, 13 kwietnia, 2013

Urocze opakowanko!
Chciałabym poczuć ten zapach ;)

fleurr sobota, 13 kwietnia, 2013

Pewnie bym wzięła inny smak, bo czekoladowego za bardzo nie lubię :D

kobiece szufladki sobota, 13 kwietnia, 2013

Już samo opakowanie zachęca:)

Joanna Ł sobota, 13 kwietnia, 2013

szybka jesteś :)) na pewno przypadnie Ci do gustu :)

Gosia Kowalska sobota, 13 kwietnia, 2013

wygląda ciekawie ! ale muszę zużyć swoje carmexy
Zapraszam do mnie - PORADY HERRBATY

Testerka sobota, 13 kwietnia, 2013

wygląda pięknie i do tego bosko pachnie... rewelacja :)

MilionThoughts94 sobota, 13 kwietnia, 2013

zapach na pewno cudowny <3

Joanna K sobota, 13 kwietnia, 2013

Świetny ten balsamik, opakowanie super :)zapraszam do mnie na rozdanie :)

Ania sobota, 13 kwietnia, 2013

To ja juz go chce!!!!!:)

narja sobota, 13 kwietnia, 2013

Wydaje się świetny, chyba się skuszę, tylko muszę przejrzeć też inne smaki, wprawdzie czekolada brzmi pysznie, ale może coś innego bardziej mi zasmakuje :)

Nena sobota, 13 kwietnia, 2013

W sam raz dla czekoladoholików ;)

Żaneta J. poniedziałek, 15 kwietnia, 2013

o ja cie! ale słodziak. chcę go!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!