Takie o paznokciowe maziajki! :)


Witajcie! Dzisiaj w roli głównej występuje przydymiony, niebieski lakier od Wibo z serii expres growth nr. 353. Kolorek trochę zimny, jak dla mnie nie pasujący do pogody za oknem z której bardzo się cieszę, naprawdę potrzebowałam słońca! Do lakieru doszedł (na dwóch pazurkach) srebrny topper z Essence i na pozostałych paznokciach czarne nieokreślone wzorki zrobione czarnym lakierem z Miss Sporty.  


Zapraszam do śledzenia mnie na bloglovin i Google+ (linki a raczej banerki znajdziecie na pasku bocznym :)) 

17 comments

Jane czwartek, 11 kwietnia, 2013

Podoba mi się ;)

Lac. czwartek, 11 kwietnia, 2013

Wygląda to świetnie ;) Bardzo oryginalne zdobienie ;)

CoconutLime czwartek, 11 kwietnia, 2013

Świetny efekt :)

dream7 czwartek, 11 kwietnia, 2013

Mi się bardzo podoba , pomysłowe połączenie :)

Myss Monnster czwartek, 11 kwietnia, 2013

Bardzo ładne paznokcie.

Mam pytanie odnośnie toniku, o którym zrobiłaś post w czerwcu zeszłego roku - olejek pichtowy i petroleum D5. Opisałaś, że miał pomóc na zaskórniki czy faktycznie dał jakieś efekty? I po jakim okresie użytkowania?

fleurr czwartek, 11 kwietnia, 2013

Ale masz talent! Świetne!

Tamit24 czwartek, 11 kwietnia, 2013

aaaa! świetne :) lubię takie połączenia.

pyzata.jagoda czwartek, 11 kwietnia, 2013

Oryginalnie:) Podoba mi się ten wzorek..

Joanna K czwartek, 11 kwietnia, 2013

Super :) bardzo mi się podoba to zdobienie :)

kobiece szufladki czwartek, 11 kwietnia, 2013

Wyglądają świetnie:)

okiem m-a czwartek, 11 kwietnia, 2013

Świetny wzór;) Za każdym razem podziwiam Cię za cierpliwość!!
Pozdrawiam;)

Enka czwartek, 11 kwietnia, 2013

bardzo ciekawy i oryginalny efekt :)

Klara piątek, 12 kwietnia, 2013

Ekstra :D :D

Joanna Ł piątek, 12 kwietnia, 2013

efekty były zauważalne bardzo szybko, zwłaszcza jak po przetarciu twarzy tonikiem był czarny :) zaskórniki się znacznie zredukowały po ok. 2 miesiącach.

ejndzel piątek, 12 kwietnia, 2013

ale ładne!

Blonde~bangs piątek, 12 kwietnia, 2013

Wyglądają przepięknie :).

Niunia ♥ sobota, 13 kwietnia, 2013

piekne są te maziajnki ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!