Woda toaletowa Pivoine Flora L'Occitane

Czas na mini recenzję z koszyczka od L'Occitane. Dzisiaj padło na wodę toaletową. Powiem szczerze, że bardzo sie ucieszyłam jak zobaczyłam ten malutki uroczy flakonik i pokładałam w nim spore nadzieje co do zapachu. Zapraszam na małą (jak sam flakonik) recenzję!



Woda toaletowa Pivoine Flora ujawnia bogactwo zielonej, kwiatowej kompozycji. To połączenie delikatności peonii i zmysłowości magnolii, na tle nut drewna i piżma. Subtelny, kwiatowy eliksir zamknięty niczym skarb w szlachetnym, krągłym flakonie przywołującym na myśl pąk kwiatu.

Zapachowa aura wiosennego poranka w ogrodzie pełnym kwitnących peonii...


Powiem szczerze, zapach mnie nie zachwycił. Faktycznie jak obiecuje producent zapach jest lekki i wiosenny ale mnie jakoś nie przekonują kwiatowe zapachy. Zapach ładny, trochę babciny. Trwałość bez rewelacji, w przeciwieństwie do dziewczyn zachwalających trwałość dla mnie zapach nie utrzymuje się za długo, wręcz czuć go dosłownie chwilę, potem bardzo bardzo delikatnie. 

Cena pełnowymiarowych perfum to ok. 170 zł za 75 ml

9 comments

nika88 środa, 03 kwietnia, 2013

Ja lubię kwiatowe wiosenne zapachy :)

fleurr środa, 03 kwietnia, 2013

A myślałam, że to będzie zachwalająca opinia. A tu niestety. Ciekawe czy by mi się zapach spodobał :)

Blonde~bangs środa, 03 kwietnia, 2013

Uwielbiam kwiatowe zapachy :).

JealousJelly środa, 03 kwietnia, 2013

u mnie też nie utrzymuje się długo...

Świat Wery środa, 03 kwietnia, 2013

nie lubię go, zbyt mnie dusi

Joanna K środa, 03 kwietnia, 2013

Ciekawa jestem jak pachnie :)

okiem m-a środa, 03 kwietnia, 2013

Ja mam ukochany jeden jedyny zapach lacoste love of pink;)
Pozdrawiam!

2 Blog Girls czwartek, 04 kwietnia, 2013

Wygląda uroczo i słodko :)

ruda piątek, 05 kwietnia, 2013

Uwielbiam zapach peonii. Te perfumy mają jeszcze inne nuty zapachowe, ale i tak bardzo lubię ten zapach :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!