Akcja Maliny: Kolor drugi - Manhattan quick dry - 25G (dużo zdjęć)



Drugi kolorek w związku z Akcją Kolorowe lato na paznokciach. Ciągle męczę lakiery kupione ostatnio w Rossmannie podczas dni wielkiej 40% promocji, o której oczywiście wszyscy słyszeli bo cała blogsfera aż huczała i była pełna zakupów :) 

Dzisiaj lakier jak w tytule - Quick dry 60 sekund o numerze 25G. Jest to bardzo urocza jasna, kremowa morelka z delikatną domieszką różu. Muszę przyznać, że jak dotąd nie spotkałam jeszcze takiego koloru! Cudeńko!
Co do samej jakości to, dwie warstwy jak w wypadku poprzedniego lakieru który pokazywałam (klik!) nie są wystarczające, kolor nie jest tak intensywny, jednak już zadowalający, niestety mogą pojawiać się delikatne prześwity. Po 3 warstwach kolor staje się bardziej intensywny a co za tym idzie bardziej trochę pomarańczowy. 3 warstwy zapewniają już 10% pokrycie a przy tym pięknie połyskują i przypominają trochę konsystencję żelową.


2 warstwy:



3 warstwy:




Jak dla mnie kolor przepiękny i rzadko spotykany! Szkoda tylko, że potrzeba aż 3 warstw na idealne pokrycie, jednak zaletą jest szybkie schnięcie które obiecuje nam producent i które w rzeczywistości jest dużo szybsze niż w tradycyjnych lakierach - jednak nie jest to 60 sekund a trochę więcej :) 
Cena lakieru to około 11 zł za niestety 7 ml co przy potrzebnych 3 warstwach będzie bardzo nieekonomiczne :) Jednak dla tego kolorku <3 jestem w stanie to przecierpieć. 


20 comments

somethingtobelievein piątek, 31 maja, 2013

bardzo ładny:)

Wiolka-blog piątek, 31 maja, 2013

ale śliczny kolor, obłędny :)

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na zakupy, tylko 2 proste zasady ! ;)

pyzata.jagoda piątek, 31 maja, 2013

Zakochałam się.. piękny kolor:):)

Anna Bielaszewska piątek, 31 maja, 2013

ŁADNY;)
miło się ogląda

dream7 piątek, 31 maja, 2013

Kolor zdecydowanie w moim guście ;)

Zosiapw piątek, 31 maja, 2013

przepiękny ten kolorek! chyba się na niego skuszę ;D chwilę temu pomalowałam paznokcie innym lakierem tej firmy, błękitnym :) mi wystarczyły dwie warstwy, ale było ciężko - ciągnie się okropnie ;p

Żaneta J. piątek, 31 maja, 2013

te lakiery mają takie piękne odcienie!

Berni piątek, 31 maja, 2013

U mnie dzisiaj też ten lakier na blogu :d cudny jest !

KosmetyczkaAni piątek, 31 maja, 2013

Jestem z ładniejszych kolorów jakie widziałam :)

mleczna piątek, 31 maja, 2013

Ja również skusiłam się na jego zakup w Rossmannie i nie żałuję.

okiem m-a piątek, 31 maja, 2013

Kolor jest naprawdę ładny;) Wiosenny!

Paula piątek, 31 maja, 2013

To już kolejny blog na którym ''spotykam'' ten lakier :D Chyba muszę go sobie sprawić :)

smyrgotka piątek, 31 maja, 2013

Piekny kolorek... ja ostatnio kupiłam ten ;lakier ale w kolorze ostrego rozu za 1 funta bo były na wyprzedaży ;) i również jestem zadowolona z niego ale trwalosc trochę cienka ;)

Justyna Giera piątek, 31 maja, 2013

pięknie wygląda na Twoich paznokciach ;)

Świat Wery piątek, 31 maja, 2013

o cudowny, bardzo mi się podoba

Lexi sobota, 01 czerwca, 2013

przepiękny kolor :D

naughtynotnice0 sobota, 01 czerwca, 2013

kolor przepiekny, faktycznie niespotykany:))

Niunia ♥ sobota, 01 czerwca, 2013

odcień ma fantastyczny *_*

LaNińa poniedziałek, 03 czerwca, 2013

dziś powędruje na moje pazurki ;)

Helen wtorek, 04 czerwca, 2013

Muszę przyznać, że kolorek jest genialny! chyba go sobie kupię bo właśnie takiego odcienia szukam od dawna:) dzięki!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!