Barbiowy róż czyli kreskówka hot pink od MIYO

Kolor zdecydowanie dla odważnych, hot pink. Mnie zauroczył, chociaż miałam ochotę na turkus, ale i obok tego nie mogłam przejść obojętnie. Fazę na róż miałam w gimnazjum i wracać do niej nie zamierzam :))  jednak taki prawie neonowy róż idealnie pasuje na coraz cieplejsze dni. Bo trzeba przecież dodać trochę koloru?


Przed Wami MIYO Glam eyes no 05 kreskówka Hot Pink.

W sprzedaży z tego co pamiętam dostępny jest od zeszłych wakacji; w 3 bardzo wakacyjnych kolorach - turkus, żółty i mój róż.


Moja opinia: Bardzo ale to bardzo wygodna i prosta aplikacja, kreskę też nie trudno zrobić bo pędzelek jest bardzo elastyczny i długi co umożliwia bardzo proste precyzyjne namalowanie krechy. 
Trwałość też na plus, wytrzymuje cały dzień nie kruszy się i nie odbija. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona trwałością! Zmywa się szybko i prosto więc też na plus.

Kolor naprawdę bardzo przypadł mi do gustu, na lato jak znalazł, i muszę przyznać, że mimo koloru nie rzuca się aż tak bardzo chamsko w oczy czego się trochę obawiałam bo nie lubię szokować na ulicy :)


Efekt na powiekach: (kolor trochę przekłamany dzięki aparatowi, w rzeczywistości wygląda tak jak na pędzelku na zdjęciu powyżej i na kreseczkach na swatchach)


Podsumowując - kupię chyba wszystkie z tej serii nawet z czarnym, bo bardziej odpowiada mi co do trwałości i formy aplikacji niż kultowy eyeliner od Wibo.
Cena to około 6-7 zł. więc tani jak barszcz a przy tym jaki niespotykany efekt :) 
Co sądzicie o takiej różowej kresce? 

22 comments

narja środa, 01 maja, 2013

Ładnie wygląda taka kolorowa kreska, ale ja jednak stawiam na klasyczną czarna.

sophie czerymoja środa, 01 maja, 2013

na turkus chętnie bym się skusiła ;>
eyelinery to dla mnie podstawa w makijażu ; )
masz przepiękne rzęsy!długaśneee ;>

Mallene środa, 01 maja, 2013

Bardzo fajnie taka kreska wygląda :)

nika88 środa, 01 maja, 2013

Aaa myślałam, że to do ust :P

Po prostu Dżoana :))) środa, 01 maja, 2013

Całkiem fajna alternatywa dla czarnej kreski ! :)

naughtynotnice0 środa, 01 maja, 2013

na lato w sam raz:)

okiem m-a środa, 01 maja, 2013

ja bym się cyba nie odważyła, chociaż... kto wie:)

Misz Masz środa, 01 maja, 2013

czekałam na tą recenzję i trochę się obawiałam, że jednak będzie wyglądało to kiczowato.. ale jest naprawdę super! efekt nieziemski ;D bardzo możliwe, że się skuszę ;)) pozdrawiam :D

Besi ttelse środa, 01 maja, 2013

Słodko wygląda ta kreska :D Muszę zobaczyć, czy mają brązowy eyeliner, bo innej kreski sobie nie robię

Rodzynka1989 środa, 01 maja, 2013

Ooo, różowej kreski jeszcze na oku nie nosiłam ;) Czuję się zainspirowana :D

Alieneczka środa, 01 maja, 2013

boska kreskówka :D choruje na ten kolor ;) muszę kupić ;)

Blonde~bangs środa, 01 maja, 2013

Bardzo ładnie wygląda :). Możesz mi powiedzieć gdzie go kupiłaś? Bo niestety ani w Rossmannie ani w Super- Pharm ich nie widziałam :(.

kleopatre środa, 01 maja, 2013

To jak dla mnie fajny sposób na szybki a jednocześnie przykuwający uwagę, kolorowy makijaż:). Podoba mi się ten róż!

Izis środa, 01 maja, 2013

Podoba mi się :)

Joanna Ł środa, 01 maja, 2013

w Rossmannie ani w SP jej niestety nie ma. Ja ja kupiłam w drogerii Jaśmin. Szukaj drogerii z szafą MIYO :) zazwyczaj są to mniejsze drogerie :))

Joanna Ł środa, 01 maja, 2013

:)))

Freewolna środa, 01 maja, 2013

Fajnie wygląda, ale nie wiem, czy bym się odważyła wyjść tak z domu. Może warto się przełamać...

szminko mania środa, 01 maja, 2013

Śliczny:)

Joanna K środa, 01 maja, 2013

Fajny! Na początku myślałam że to błyszczyk :)

Świat Wery środa, 01 maja, 2013

to prawda dla odważnych taka kreska

Chabrowa Ania środa, 01 maja, 2013

śliczny efekt :D mi się bardzo podoba :) szkoda, że ja nie mam gdzie kupowac tych kosmetyków. Widziałam podobny kolor z essence :)

Blonde~bangs czwartek, 02 maja, 2013

Dzięki :).

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!