Bo trzeba było pójść do Rossmanna na promocję


-40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy! Jak tu nie skorzystać?! Ja się skupiłam głównie na kolorówce bo kremów, toników i innych specyfików do twarzy mam multum. Co kupiłam? BB cream od Rimmel, wiem, że jest dużo przeciwników BB kremów zwłaszcza tych drogeryjnych, jednak ja uważam, że jest to fajny zamiennik dla podkładów na cieplejsze dni. Miałam BB z Maybelline i go uwielbiałam, a, że podkłady Rimmela też lubię skusiłam się na ten BB cream, kosztował mnie niecałe 11 zł. Niestety ma kiepskie opinie, ale zobaczymy :) Do tego słynne nawilżające pomadki Eliksir od Wibo, wybrałam kolorki 4 i 7, zainteresowanie nimi w moim Rossmannie było ogromne, musiałam nawet czekać, żeby się do nich dostać :)) Tusz Lovely, Spectacular Me. Reszta zakupów to; Carmex wiśniowy, był w promocji za niecałe 6 zł, więc jak tu go nie wziąć? Do tego na próbę sięgnęłam po winogronowy witaminowy balsam do ust Laura Conti, też w promocji za niecałe 4 zł, już muszę przyznać, że pięknie pachnie! Oraz lakier Wibo extreme nails numer 2


35 comments

Michelle piątek, 24 maja, 2013

też mam wibo 07 i 04 i uwielbiam :) ja w rossmannie nie poszalałam :P kupiłam tylko 3 produkty

Świat Wery piątek, 24 maja, 2013

szminki i tusz lovely są super

Anna Bielaszewska piątek, 24 maja, 2013

I Ty też ;), a ja byłam ostatnio i gapa ze mnie, nie wylukałam że mają promocję ;(

MintElegance piątek, 24 maja, 2013

nie przepadam za kremami bb, nie sprawdzają się na mojej mieszanej cerze:(
śliczny kolor lakieru z wibo:)

Ala piątek, 24 maja, 2013

piękny lakier do paznokci *_*

Mallene piątek, 24 maja, 2013

Pomadki Wibo sa bardzo fajne :) Mają ładne kolorki, są tanie i dobre.

Ania - Kokardi.pl / Swirl Pearls piątek, 24 maja, 2013

Eliksir nr 4 tez kupilam;)

Joanna Ł piątek, 24 maja, 2013

szkoda :( ale może to i lepiej dla portfela :))

Nena piątek, 24 maja, 2013

Czekam na recenzję Rimmelowego BB :)

luthienn piątek, 24 maja, 2013

Kurczę, po pomadki Wibo chyba wrócę :D

Viola piątek, 24 maja, 2013

widze ze wszystkie bloggerki sie wybraly :) mam tego carmexa :D

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na zakupy! Tylko 2 banalne zasady :)

Mysza piątek, 24 maja, 2013

Również skorzystałam z promocji i zakupiłam kilka kosmetyków :)

ankas piątek, 24 maja, 2013

Pomadki Eliksir są super;)

Annabelle Beauty piątek, 24 maja, 2013

Oj chyba i ja się tam w końcu wybiorę, chociaż na razie twardo się trzymam i nie wychodzę...jeszcze ;P
Lakier śliczny ;)

Meraja piątek, 24 maja, 2013

U siebie w sumie powinnam się skupić na pielęgnacji... Ale było zaskakująco rozsądnie ;)

dream7 piątek, 24 maja, 2013

Śliczne pomadki coś tak czuję że jeszcze po nie wrócę ;)

little.monster. piątek, 24 maja, 2013

chcialam sie wybrać dziś znowu do Rossa ale pada i mi sie odechciało :(
fajne zakupy, nawet bardzo ;)

nieszka piątek, 24 maja, 2013

lubię ten tusz ;)

Katarzyna kobieceszufladki piątek, 24 maja, 2013

Ja oczywiście też byłam i najbardziej zaszalałam z pomadkami:)

Asiaa piątek, 24 maja, 2013

Zakupy pierwsza klasa:p te pomadki też mnie kusiły... :)

Joanna Ł piątek, 24 maja, 2013

oj tak, mnie było bardzo ciężko się zmotywować do wyjścia :/ oby taka pogoda szybko minęła!

Joanna Ł piątek, 24 maja, 2013

warto, warto! Za niecałe 6 zł to trzeba brać! :)

Faelwennn piątek, 24 maja, 2013

Lakier mi się podoba :)

moooni-que piątek, 24 maja, 2013

ja póki co tylko puder dla siostry wyhaczyłam :D

Paulina piątek, 24 maja, 2013

w Rossmannie byłam i ja. Także skusiłam się na pomadkę z Wibo. Wybrałam kolor 06. Jutro zrobię jeszcze jedno podejście :D

somethingtobelievein piątek, 24 maja, 2013

kuszą mnie eliksiry z wibo...:D

elpiss piątek, 24 maja, 2013

już miałam brać Eliksir... i oparłam się pokusie (za dużo juz mam pomadek :/)

Joanna K piątek, 24 maja, 2013

Ja też wzięłam BB Rimmela :) mam go pierwszy raz zobaczymy jak się sprawdzi :)

Aleksandra piątek, 24 maja, 2013

Ja bardzo polubiłam Rimmelowski krem BB (dostałM kiedyś próbkę 8ml do zakupów), teraz kupiłam pełnowymiarowe opakowanie korzystając z obecnej promocji. Moja opinia o tym produkcie jest na moim blogu ale ogólnie bardzo polecam :)

Joanna Ł sobota, 25 maja, 2013

ja na razie używam drugi dzień i też jestem zadowolona :)

Żaneta J. sobota, 25 maja, 2013

kuszą mnie te eliksiry wibo ;)

Zosiapw sobota, 25 maja, 2013

ja mam krem bb od Eveline i jestem zachwycona! używam go razem z lekkim pudrem i trzyma się cały dzień :) co ciekawe, osobno dość szybko znikają z twarzy ;) a carnex muszę sobie kupić, podobno jest niesamowity :)

naughtynotnice0 sobota, 25 maja, 2013

Do kremow BB mam niestey zbyt problematyczna cere..

Anonimowy niedziela, 26 maja, 2013

Woah! I'm really digging the template/theme of this blog. It's
simple, уet effеctive. A lot of times it's hard to get that "perfect balance" between superb usability and visual appeal. I must say that you'νе dоne a very good jοb with thiѕ.
ӏn аԁdition, the blog loadѕ extremely quick for me оn Firefoх.

Exceptiοnal Βlog!

Here is my web site how to get bigger boobs naturally

Misz Masz poniedziałek, 27 maja, 2013

mój ulubiony Carmex wiśniowy <3

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!