EfoxCity - współpraca i co wpadło mi w oko? (biżuteria)

Nawiązałam kolejną współprace, tym razem bardziej ubraniowo-biżuteryjna. Mowa o sklepie, który pojawia się coraz częściej na blogach, a mianowicie - efoxcity.com
Jest to oczywiście sklep odzieżowy, gdzie za naprawdę małe pieniądze można kupić tanie ubrania onilne. Możemy znaleźć tam sukienki wieczorowe, ślubne, jak i ubrania na co dzień; jak jeansy, oryginalne t-shirty męskie jak i damskie topy

Ja głównie zauroczyłam się biżuterią, (dostępne są naszyjniki, kolczyki, pierścionki, broszki i bransoletki), która jest wprost przepiękna, a do tego naprawdę w dogodnych cenach!

Kilka zdjęć biżu, która wpadła mi w oko:




(maski mnie zauroczyły! urocze i takie oryginalne!)






Biżuteria jest urocza, a jej ceny wahają się w granicach do ok. 16$, przy czym te 16$ jest głównie za większe efektowniejsze naszyjniki, kolczyki możemy dostać natomiast w granicach do 9$ (a tych po 3-4$ jest od groma!). Od poważnych do śmiesznych baletek czy zwierzaków. Śmieszniejsze dodatki, które zaskoczyły mnie swoim pomysłem wkleiłam niżej:


Ale pomysły! Kto by na to wpadł, żeby stworzyć takie cuda? :)


Po zapoznaniu się z asortymentem sklepu, muszę przyznać, że chciałabym zamieszkać w ich magazynie i wszystko po dotykać i po przymierzać! :) Jestem ogromnie ciekawa jak biżuteria wypada jakościowo. Miałyście może styczność z tym sklepem?


16 comments

fleurr czwartek, 23 maja, 2013

Gratuluję współpracy! :)

KosmetyczkaAni czwartek, 23 maja, 2013

Cudeńka! strasznie spodobały mi się bransoletki i cudowny naszyjnik z pomarańczowymi kamieniami!

nika88 czwartek, 23 maja, 2013

Także dostałam propozycję współpracy od nich. Biżuterii nigdy za wiele:)

Joanna Ł czwartek, 23 maja, 2013

dzięki :*

Joanna Ł czwartek, 23 maja, 2013

święta prawda! :)) też tak to sobie wytłumaczyłam, bo trochę się wahałam nad tą współpracą.

Helen czwartek, 23 maja, 2013

Świetne wyroby:)

Świat Wery czwartek, 23 maja, 2013

gratki, ja tez dostałam ofertę, ale jednak biżuteria nie kręci mnie na tyle

mowmimoniska czwartek, 23 maja, 2013

Przepiękna biżuteria ! ;)

Mysza czwartek, 23 maja, 2013

Również nawiązałam współpracę z tą firmą! :) Ja wybrałam sobie prostą bransoletkę, na której od dłuższego czasu bardzo mi zależało. Paczka już do mnie idzie ;)

Joanna Ł czwartek, 23 maja, 2013

super! ja już się swojej nie mogę doczekać :) ja się zdecydowałam na naszyjnik

Paulina czwartek, 23 maja, 2013

koralowo złoty naszyjnik jest przecudowny!!!

Anna Bielaszewska czwartek, 23 maja, 2013

Ale super, gratuluje współpracy.

naughtynotnice0 czwartek, 23 maja, 2013

niedlugo chyba i u mnie taki post, ciagle waham sie czy nawiazac czy nie, ale bizuterie maja tak piekna ze kusi:)

Anonimowy piątek, 24 maja, 2013

Good day Ι am so gratеful I found your weblog, I reаlly fοund yоu
by accident, ωhilе I was browsing
on Aѕkjeevе for something else, Regardless ӏ am herе now anԁ would juѕt
like to say thanks foг а fantastіc post
and a аll rounԁ entertaining blog (I аlso love the theme/design), I don�t hаve time to broωѕe it all at
the moment but I have bοok-maгked it and also аdded in
your RSЅ feeds, so when I have time I ωill be bаck
to гead a lot moге, Please do κeep up the fаntastіc work.


Revieω my page :: Fathers Day Gift Baskets

Zosiapw piątek, 24 maja, 2013

ta biżuteria wygląda super! najbardziej podobają mi się te maski (masz rację, bardzo oryginalne!) i wisiorek Lucky - cudo!
zaprosiłam Cię do akcji stworzonej przez Malinowy Klub, szczegóły u nich i na moim blogu :)

Misue piątek, 24 maja, 2013

Kurcze, no faktycznie, można by powiedzieć, oryginalne rzeczy :)
Bransoletka z napisem LUCK jest super :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!