Himalaya i świetna 2 minutowa odżywka do włosów ułatwiająca rozczesywanie


O odżywce: Specjalna mieszanka ziół odżywia i ułatwia rozczesywanie włosów. Lilia wodna aktywnie wspomaga odżywianie włosów, a hibiskus ułatwia ich rozplątywanie i rozczesywanie. Włosy stają się miękkie, lśniące, optycznie zwiększają objętość.

Skład: Hibiscus, Blue Water Lily, Aqua, Behentrimonium Chloride, Propylparaben, Cetearyl, Alcohol & PEG-20 Stearate, Cetostearyl, Alcohol Glycol Stearate, Methylparaben, Tetra Sodium EDTA, Amodimethicone Emulsion, Perfume.


Moja opinia: Odżywka w tubce, ma konsystencję gęstą, kremową dzięki czemu nie spływa w włosów ani nie przelewa się między palcami czego nie znoszę. Ma bardzo przyjemny kwiatowy zapach (czuć lilię!), delikatny i nie drażniący nosa co uprzyjemnia pielęgnację a do tego zapach utrzymuje się na włosach :)
Odżywka sprawia, że włosy stają się gładkie, wygładzone i miękkie, jakby po silikonach. Po wyschnięciu mają nawet taki gładki poślizg, że nie sposób oderwać rąk od głowy żeby przestać je gładzić :)
Do tego włosy naprawdę dobrze rozczesują się po odżywce, nawet nie muszę nakładać odżywki bez spłukiwania, która zawsze ułatwia mi rozczesywanie kłaczków. I co najważniejsze nie obciąża włosów a raczej pozostawia je pięknie pachnące, zdrowo wyglądające, gładkie i sypkie. 

Ja trzymam ją na włosach trochę dłużej niż jest napisane na opakowaniu, jednak i te 2 minuty, które zaleca producent są wystarczające do osiągnięcia dobrego efektu na włosach.


Podsumowując - świetna odżywka, z naprawdę świetnym składem mimo tych parabenów ale gdzie nie ma parabenów? :). Cena to ok. 15 zł za 150 ml, więc trochę dużo jak na takie stosunkowo mała pojemność. Ale stosując ja na przemian z innymi maskami da się znieść cenę i jej częste kupowanie. :) 


11 comments

Zauroczona-kosmetykami poniedziałek, 13 maja, 2013

skuszę się na nią na pewno !

Kasia poniedziałek, 13 maja, 2013

ciekawa :) jak gdzieś znajdę to kupię :)

Viola poniedziałek, 13 maja, 2013

nie mialam :D

Żaneta J. poniedziałek, 13 maja, 2013

podoba mi się! niestety nie miałam... jeszcze :)

naughtynotnice0 poniedziałek, 13 maja, 2013

nigdy jej nie widzialam, ale z tego co czytam mam czego zalowac:)

Nena poniedziałek, 13 maja, 2013

Chętnie ją wypróbuję, bo bardzo lubię produkty tej marki :)

Joanna K poniedziałek, 13 maja, 2013

Bardzo fajna odżywka :)

mleczna poniedziałek, 13 maja, 2013

Słyszałam o tych produktach same dobre opinie, aż trzeba spróbować.
Ale teraz tyle tych mazideł do włosów nazbierałam. :(

Joanna Ł wtorek, 14 maja, 2013

znam ten ból :) u mnie kolekcja ciągle się powiększa :)

Nika wtorek, 14 maja, 2013

Brzmi świetnie, ale boję się czy ta gładkość nie wiąże się z ulizaniem? Ja mam zawsze taki problem, że jak nie mam napuszonych włosów to całkiem ulizane ;P

Besi Ttelse wtorek, 14 maja, 2013

Szkoda, że nigdy jej nie widziałam u siebie, na pewno bym ją wzięła choć raz na spróbowanie

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!