Kropsy, czyli mani kiedy brak mi czasu

 

Z braku czasu, (z powodu spraw uczelnianych, życiowych no i nieszczęsnego licencjata) niestety nie mam czasu poświęcić tej (załóżmy)godzinki czy mniej (zwykle wychodzi tyle bo w czasie malowania pazurków zawsze coś robię - oglądam serial czy gadam z kimś na fb lub buszuje po necie :) na malowanie paznokci, a na nich misternych wzorków i wzoreczków. Wtedy stawiam na bardzo proste i szybkie rozwiązanie. Do akcji przystępuje sonda Essence! Jest to niby zwykły mani pomalowany na jeden kolor tylko z kropami a mimo wszystko przyciąga uwagę. 


26 comments

gosia mysz środa, 29 maja, 2013

fajnie wygląda ale ja nie lubię takich wariacji

KosmetyczkaAni środa, 29 maja, 2013

Bardzo ładny mani :) taki słodki i dziewczęcy.

Anna Bielaszewska środa, 29 maja, 2013

ładny;)
taka lekka wersja na słoneczne dni ;)

Gosia Kowalska środa, 29 maja, 2013

Podoba mi się, zainspirowałaś mnie i jutro sama coś podobnego sobie zrobię :D

Natalia Ładosz środa, 29 maja, 2013

Ale fajny ! Na prawdę ciekawy ! :D

PS. Zapraszam na ostatnie dni ROZDANIA :*

Mysza środa, 29 maja, 2013

Świetny efekt, wyglądają słodko :3 Kochana, masz coś na ustach, na zdjęciach? Bo bardzo podoba mi się ten kolor :)

Joanna Ł środa, 29 maja, 2013

już piszę :) to pomadka Eliksir od Wibo o numerku 04 :)

hoshi777 środa, 29 maja, 2013

Ślicznie i słodko:)

kamila.magdalenaa środa, 29 maja, 2013

Lubię takie kropeczki na paznokciach bo zawsze wyglądają efektownie:)

Paulina K środa, 29 maja, 2013

o, jakie urocze ♥

Joanna Ł środa, 29 maja, 2013

cieszę się :)

lifeandpassion środa, 29 maja, 2013

Cudne kolorki ♥

Wiolka-blog środa, 29 maja, 2013

ale sliczne pazurki :)

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na zakupy, tylko 2 proste zasady ! ;)

Helen środa, 29 maja, 2013

Bardzo ładnie i niebanalnie:)

modnaania środa, 29 maja, 2013

ja jak nie mam czasu to wcale nie maluje :)

Katarzyna kobieceszufladki środa, 29 maja, 2013

Wyglądają uroczo!:)

Angelina środa, 29 maja, 2013

Fajnie wyglądają :) Może nawet dzisiaj sobie takie dziabnę :D

somethingtobelievein środa, 29 maja, 2013

ale cukiereczki:)

Świat Wery środa, 29 maja, 2013

śliczny efekt

Agnieszka Muczyn środa, 29 maja, 2013

słodkie! :)

Niunia ♥ środa, 29 maja, 2013

mani urocze, a Tobie życze powodzenia z licencjatem ! :))

Joanna K środa, 29 maja, 2013

Świetny dziewczęcy :)

naughtynotnice0 czwartek, 30 maja, 2013

szybkie, a jakie efektowne:)

fleurr sobota, 01 czerwca, 2013

Te wyszły Ci świetnie! :)

LaNińa poniedziałek, 03 czerwca, 2013

niby mam sondę do wykonania kropek, niby bardzo je lubię, a jakoś zupełnie z kropkami mi nie po drodze ;)

apteka marzenie środa, 12 czerwca, 2013

ja to nawet kropek nie potrafię robić :D (chociaż przy użyciu sondy nie próbowałam...). Więc dla mnie to finezyjny Mani :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!