Malinowa Akcja: - Lakier Manhattan lotus effect 55K

Lakier Manhattan lotus effect - 55K - barbiowy róż dzisiaj specjalnie na rozpoczęcie Akcji Maliny - Kolorowe lato na paznokciach, czyli kobieta zmienną jest.


Wybrałam zdjęcia najbardziej oddające kolor, w rzeczywistości jest on trochę bardziej różowy (na zdjęciach trochę za bardzo wchodzi w fiolet)! Jest to kolor dziecięcego różu, typowy dla lalki Barbie :)



(na tych zdjęciach kolor praktycznie idealny :) uff wyszyło tak jak w rzeczywistości)

Kolor bardzo ładny, aplikacja bardzo wygodna ale niestety dwie warstwy są nie wystarczające. Na zdjęciach widzicie pazurki na których są 3 warstwy lakieru i tym samym pokrycie jest idealne. 2 warstwy powodują, że kolor nie jest jeszcze tak intensywny i niestety są prześwity. Dlatego nie jest to taki intensywny kolor jak obiecuje producent. Co do samej trwałości to tu lakier wypada pozytywnie. Utrzymuje się na łapkach u mnie już 3 dzień i jest w nienaruszonym stanie. 


Lakier kosztuje w 'normalnej' cenie niecałe 14 zł za 11 ml. Biorąc pod uwagę cenę i krycie nie polecam.

 

18 comments

hoshi777 wtorek, 28 maja, 2013

Jest przepiękny:) już sobie wyobrażam sukienkę w kwiaty i ten lakier:)

Marta wtorek, 28 maja, 2013

piękny :)))!

Żaneta J. wtorek, 28 maja, 2013

ale piękny! :)

Catherines diary wtorek, 28 maja, 2013

kolor cudowny ♥

kasia wtorek, 28 maja, 2013

świetny kolor:)

Zosiapw wtorek, 28 maja, 2013

wygląda ślicznie! mam podobny kolor teraz na paznokciach ;)

Paulina wtorek, 28 maja, 2013

Cudowny kolor. Mam niemal identyczny z SENSIQUE

Świat Wery wtorek, 28 maja, 2013

ale cudowny kolor, subtelny i delikatny

grimagee wtorek, 28 maja, 2013

Lubię lakiery za pędzelek, kolor jest piękny, ale kwota jak za lakier jest dla mnie zbyt wygórowana! :D

Anna Bielaszewska wtorek, 28 maja, 2013

ładnie się prezentuje na pzurkach ;0

Misz Masz wtorek, 28 maja, 2013

śliczny taki cukierkowy :D

Tamit24 wtorek, 28 maja, 2013

ech, tak myślałam... ciągle szukam takiego baby pinka, który kryje przy dwóch warstwach...

Niunia ♥ wtorek, 28 maja, 2013

piekny cukieras ;))

gosia mysz wtorek, 28 maja, 2013

fajnie wygląda kolorek moją propozycja na dziś jest kolorem niebieski rimmel

Joanna K wtorek, 28 maja, 2013

Śliczny kolorek, bardzo romantyczny :)

Meraja środa, 29 maja, 2013

Cukiereczek :) Chyba nie spotkałam jeszcze takiego jasnego różu, który przy dwóch warstwach gwarantuje pełne krycie :)

Berni środa, 29 maja, 2013

Wspaniały :)

Theagnes87 sobota, 08 czerwca, 2013

śliczny kolor

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!