O mojej największej kremowej pomyłce - Dermic hydrain2

Pomyłka, czyli jak kupić coś okazyjnie i nie sprawdzić składu, czyli o moim pomyłkowym kremie nawilżającym o przedłużonym działaniu od Dermic


O kremie: Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu. Chroni przed nadmierną utratą wody, wiąże i zatrzymuje ją w naskórku. Składniki aktywne łagodzą podrażnienia i neutralizują wolne rodniki. Polecany dla skóry odwodnionej, napiętej, wrażliwej, również jako uzupełnienie leczenia trądziku. 

Skład: aqua, paraffinum liquidum, butyrospermum parkii, glycerin, methylpropanediol, cyclopentasiloxane (and) dimethiconol, PEG-100 stearate glyceryl stearate, urea, cetyl alcohol, stearic acid, tocopheryl acetate, linoleic acid (and) linolenic acid, xanthan gum, carbomer, triethanolamine, dmdm hydantoin (and) methylchloroisothiazolinone (and) methylisothiazolinone, EDTA, parfum


Moja opinia: Krem kupiłam w promocji w SP chyba za połowę ceny co w mojej głowie okazało się świetną promocją więc chwyciłam krem i wrzuciłam do koszyka nie sprawdzając składu (chyba pierwszy raz tak zrobiłam..nie wiem co mnie opętało :)) 
Jak widzicie w składzie na drugim miejscu znajduje się parafina a producent pisze o tym, że krem nadaje się przy leczeniu trądziku..hmm..ale po kolei.
Na początku pełna obaw co do parafiny na tak wysokim miejscu w składzie stosowałam krem na noc, nawilżenie faktycznie bardzo dobre, twarz stała się gładka i elastyczna, jednak to koniec plusów tego kremu.  Po tygodniu/dwóch zaczęły pojawiać się paskudne zaskórniki, zwłaszcza na czole i wielkie podskórne pryszcze.. 

Odstawiłam krem i cera się poprawiła więc to co podejrzewałam..krem ze swoim składem nie nadaje się dla cer trądzikowych bo zrobi więcej złego niż dobrego.

Parafinie dziękuję, a krem zużyję do rąk albo stóp. 

15 comments

KosmetyczkaAni sobota, 04 maja, 2013

Powiem tak, miałam ten kremik i całkiem go lubiłam jednak stosowałam wyłącznie na noc bo był dla mnie za ciężki. Zostawiał film, który bardzo słabo się u mnie wchłaniał.

Gonia sobota, 04 maja, 2013

Uuu trochę kiepsko,ale dobrze że dodałaś recenzję bo znając mnie sama bym się mogła pokusić.

Żaneta J. sobota, 04 maja, 2013

słabo... ale dobrze że nawilża przynajmniej to się do czegoś przyda...

katniewojt sobota, 04 maja, 2013

odkąd tylko pojawiły się ich produkty, to mnie kuszą, ale na razie kupiłam tylko micel ;) nie znam się na składach, ale wiem, że parafina jest beee i mam się jej wystrzegać :p
aaaa i taki sam błąd popełniłam z kremem do twarzy od nivea - w nim parafina na 3 miejscu jest :/

Viola sobota, 04 maja, 2013

nie miałam ;D

narja sobota, 04 maja, 2013

Nieciekawy, dobrze, że chociaż kupiony w promocyjnej cenie to do rąk nie szkoda zużyć.

Świat Wery sobota, 04 maja, 2013

oj nawet przy mojej suchej skórze mógłby mnie wysypać, mam jego próbki, aż się boję używać

Mysza sobota, 04 maja, 2013

No szkoda, że się nie sprawdził. Może następny będzie lepszy ;)
Zapraszam do mnie na post ubraniowy! :)

hoshi777 sobota, 04 maja, 2013

Mnie dziad strasznie zapchał, zużyła w ciągu dwóch dni jako balsam do ciała i był ok:D

Nena sobota, 04 maja, 2013

Sporadycznie stosowałam go na noc (co kilka dni) i sprawdzał się dobrze :)

Anna Bielaszewska sobota, 04 maja, 2013

Kosmetyki z parafiną są feee. Też mi nie służą, chyba że właśnie do stóp,czy rąk

Em El sobota, 04 maja, 2013

Kiedyś, jeszcze za studenckich czasów dorwałam ten krem też na promocji i u mnie też zrobił spustoszenie na twarzy.

nikki sobota, 04 maja, 2013

Kupiłam go kiedyś w promo w SP i był to jeden z najgorszych kremów, które miałam okazję używać :/ choć teraz Soraya go przebiła ;)

naughtynotnice0 sobota, 04 maja, 2013

no to zdecydowanie nie dla mojej buzki.

fleurr niedziela, 05 maja, 2013

Moja mama go używa i jest z niego bardzo zadowolona. Świetnie nawilża jej cerę.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!