Odżywki Isany. Te które lubię najbardziej.


O odżywce połysk jedwabiu: Isana - odżywka połysk jedwabiu do włosów suchych i zniszczonych.

- z wysokowartościowymi proteinami pszenicy
- z pantenolem i witaminą B3
- produkt przebadany dermatologicznie
- przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów.


 Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl STearate SE, Propylene Glycol, Quaternium-87, Panthenol, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearamidopropyl, Dimethylamine, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Wheat Protein, Niacinamide, Parfum, CItrid Acid, CI 16185


O odżywce intensywnie pielęgnującej: Odżywka intensywnie pielęgnująca. Intensywna pielęgnacja i jeszcze więcej połysku dla zmęczonych, zniszczonych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości, gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Cenne składniki, takie jak pantenol oraz witamina B3, wnikają głęboko w strukturę włosa wzmacniając go. Formuła pielęgnacyjna wysokiej jakości, z kompleksem intensywnie pielęgnującym, dba o prawidłową gospodarkę wodną i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dzięki szczególnie intensywnej pielęgnacji włosy nabierają olśniewającego połysku, stają się jedwabiście miękkie i bardzo łatwo się rozczesują. 
Łagodny dla skóry:

- produkt przetestowany dermatologicznie,
- przeznaczony do codziennego mycia włosów.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-87, Panthenol, Niacinamide, Glutamic Acid, Parfum, Alpha-Isomethyl ionone, Phenoxyethanol, Citric Acid, CI 15985


Moja opinia: Odżywki Isany mam zawsze w zapasie, jako te ratunkowe albo te do stosowania na szybko. Te dwie zdecydowanie najbardziej lubię i najlepiej działają na moje kłaczki.
Konsystencję mają podobną, rzadką, dobrze rozprowadzająca się na włosach, chociaż różowa ma ją odrobinę gęściejszą. Kolory odżywek widać na zdjęciu wyżej, różowa ma konsystencję zabarwioną na jasny róż a żółta/kremowa białą. 
Zapach tu i tu prześliczny! W różowej jest on kwiatowy i długo utrzymujący się na włosach natomiast w drugiej delikatny, jakby trochę brzoskwiniowy jednak nie utrzymuje się na włosach.

Samo działanie jest zbliżone do siebie, chociaż ja wolę Isanę intensywnie pielęgnującą. Włosy po niej są sypkie, miękkie i wygładzone a przy tym wydają się być naprawdę nawilżone. 
Połysk jedwabiu natomiast sprawia, że włosy są sypkie, lekkie, z delikatnym połyskiem, chociaż nie tak bardzo, jak w wypadku poprzedniczki gładkie. 
Do tego moje kręcone włosy zdecydowanie lepiej układają się po intensywnie pielęgnującej, są jakby okiełznane i loki są bardziej ułożone i nie roztrzepane każdy w inną stronę.


Podsumowując - obie odżywki maja 300 ml i kosztują 5-6 zł i są godne uwagi i posiadania je w razie czego. Ja jak wspomniałam wolę intensywnie pielęgnującą :)

A Wy miałyście jakąś odżywkę Isany? Która jest Waszą faworytką?


30 comments

Mysza wtorek, 07 maja, 2013

Ja mam niebieską z tej serii i bardzo sobie chwalę, działanie jest podobne do tej Twojej beżowej ;)

Reablly wtorek, 07 maja, 2013

Mam tę jasną. Używam ją jako pierwsze O i całkiem dobrze się spisuje w tej roli ;)

Żaneta J. wtorek, 07 maja, 2013

Fajne są, ale nie lubię ich zapachów..

Yuliet wtorek, 07 maja, 2013

Z Isany miałam jedynie tą z Babassu i była fantastyczna, ale po jej wycofaniu nie próbowałam kolejnych. Może jednak następnym razem się przekonam ;)

Po prostu Dżoana :))) wtorek, 07 maja, 2013

Ja uwielbiam obydwie i ciężko mi wybrać zwycięzcę :)

naughtynotnice0 wtorek, 07 maja, 2013

mialam rozowa i jest calkiem calkiem:)

aSHa wtorek, 07 maja, 2013

muszę wypróbować je bo na razie miałam tylko tą wycofaną już :)

fleurr wtorek, 07 maja, 2013

Odżywek z Isany nie miałam jeszcze okazji wypróbować. Jedyne, co z Isany miałam to balsam do ciała i zmywacz do paznokci :) Ooo i jeszcze suchy szampon :D

ByMarta wtorek, 07 maja, 2013

Miałam obydwie i są całkiem okej ale u mnie szału niestety nie było :<

lifeandpassion wtorek, 07 maja, 2013

Tą z Babassu uwielbiam, te które pokazałaś też miałam ale mnie nie powaliły :) wolę Nivea :)

MilionThoughts94 wtorek, 07 maja, 2013

Nie używałam jeszcze odżywek Isany, ale widzę że warto je wypróbować ;)

koko wtorek, 07 maja, 2013

lubie rozową,a ogolnie za isaną nie przepadam;P

Maggie wtorek, 07 maja, 2013

Tych odżywek jeszcze nie próbowałam :-)

Mallene wtorek, 07 maja, 2013

Mam tą różową i bardzo lubię :)

hoshi777 wtorek, 07 maja, 2013

Miałam tę różową, bardzo ją lubiłam:)

Mała Mi. wtorek, 07 maja, 2013

mam jasną, ale w sumie pomaga mi tylko rozczesywać włosy ;)

pyzata.jagoda wtorek, 07 maja, 2013

Nie miałam żadnej z nich.. może jednak się skuszę, ale nie wiem czy któraś zastąpi słynną odżywkę z olejkiem Babassu..:)

Marta wtorek, 07 maja, 2013

oby dwie miałam i lubiłam, choć z pewnością odkupię tę różową. za to na nie jestem w przypadku tej nowej, w niebieskiej szacie graficznej.

KosmetyczkaAni wtorek, 07 maja, 2013

Żadnej nie próbowałam ale chętnie się skuszę :)

Wiktoria Witos wtorek, 07 maja, 2013

Ja mam niebieską z serii Isana i jest bardzo fajna.
Obserwuje i komentuję.
http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

pirelka wtorek, 07 maja, 2013

Miałam kiedyś jakąś, chyba różową i była straszna, ale muszę sobie kupić ponownie i wypróbować drugi raz.

Kaja wtorek, 07 maja, 2013

Używałam "połysk jedwabiu" i wg była to najgorsza odżywka jaką miałam i od tamtej pory trzymam się z dala od ich odżywek ;)

Jag Nie wtorek, 07 maja, 2013

Ja się skusiłam na intensywne nawilżenie i zobaczymy co z tego będzie :-)

Mała kuchareczka wtorek, 07 maja, 2013

O ciekawe...fajnie musze kupić

Joanna K wtorek, 07 maja, 2013

Jeszcze nie miałam, przydałoby się w nie zaopatrzyć :)

Anna Bielaszewska wtorek, 07 maja, 2013

Odżywek akurat nie miałam, ale za to spray termoochronny i tak średnio byłam z niego zadowolona

Blonde~bangs wtorek, 07 maja, 2013

Nie miałam ani jednej:(.

Kasia środa, 08 maja, 2013

Te akurat nie zrobiły u mnie szału, ale mam nową niebieską nawilżającą i bardzo sobie chwalę :)

Basia Blondineczka środa, 08 maja, 2013

miałam obie i chyba wolę różową. Nie potrafię bez nich rozczesać włosów i muszę je zawsze mieć w domciu! :)

Niunia ♥ wtorek, 21 maja, 2013

miałam tą różową i jakoś się u mnie nie sprawdziła :(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!