Orientalnie, czyli złoto na paznokciach z delikatnym wzorkiem!





Złoty lakier, którego użyłam, widoczny na zdjęciach to Golden Rose z serii Selective numerek 51.
Lakier Selective - długotrwała formuła, wysoki połysk. 
2 warstwy zapewniają idealne pokrycie, nie robi smug. Niestety dosyć długo schnie, jednak trwałość zadowalająca - wytrzymuje jakieś 3-4 dni. Cena lakieru to coś ok. 6,90 zł za dosyć spory słoiczek bo ma aż 16 ml. 

(kolor lakieru w słoiczku na tym zdjęciu dosyć przekłamany niestety... ciężko jest uchwycić kolor złotego a do tego w szklanym słoiczku. Słońce i sam aparat robią swoje, jednak kolor lakieru na paznokciach jest dokładnie taki sam jak w rzeczywistości.)

22 comments

time4yourbeauty poniedziałek, 27 maja, 2013

Śliczny ten lakier. A wzorek też bardzo fajnie wyszedł:)

Marta poniedziałek, 27 maja, 2013

świetne zdobienie :)!

Mała kuchareczka poniedziałek, 27 maja, 2013

Bardzo ładne złoto :)

Świat Wery poniedziałek, 27 maja, 2013

elegancko to wygląda

Catherines diary poniedziałek, 27 maja, 2013

kolor i wzorek super ;)))))

Aaliyah poniedziałek, 27 maja, 2013

pięknie to wygląda :)

Red Lipstick poniedziałek, 27 maja, 2013

zrób mi takie! <3

Małgorzata K poniedziałek, 27 maja, 2013

jakie śliczne masz pazurki :)

Luiza poniedziałek, 27 maja, 2013

Z reguły nie lubię złota na paznokciach, ale u Ciebie i z tym zdobieniem wyglądają całkiem fajnie :)

MintElegance poniedziałek, 27 maja, 2013

ja nie mam cierpliwości do zdobienia paznokci, ale Tobie wyszło to fenomenalnie!

Lipstick poniedziałek, 27 maja, 2013

Fajny wzór , szkoda ,że nie mam za bardzo dostęp to lakierów GR mają świetną gamę kolorów ;)

kamila.magdalenaa poniedziałek, 27 maja, 2013

Uwielbiam złote lakiery:) a wzorek bardzo ładnie się komponuje:)

Paulina poniedziałek, 27 maja, 2013

bardzo elegancko to wygląda . świetny efekt

Anna Bielaszewska poniedziałek, 27 maja, 2013

ładne masz wywijaski na pazurkach ;)

Besi Ttelse poniedziałek, 27 maja, 2013

Do wzorków kolor chyba idealny, bardzo ciekawy i ładny :) Jak najbardziej warty kupna

naughtynotnice0 poniedziałek, 27 maja, 2013

swietnie Ci ten wzorek wyszedl, ja niestety nie mam talentu do takich rzeczy:)

Joanna K poniedziałek, 27 maja, 2013

Śliczny!

Misz Masz poniedziałek, 27 maja, 2013

świetnie to wyszło! :D

Zosiapw poniedziałek, 27 maja, 2013

wygląda super! mam parę złotych lakierów ale jakoś rzadko po nie sięgam... ;)

Mała Mi. wtorek, 28 maja, 2013

świetnie wyglądają :)

Niunia ♥ wtorek, 28 maja, 2013

Świetny wzorek ;))

Paula0406 środa, 12 czerwca, 2013

Świetnie dobrane kolory :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!