Ostatnie (bardzo udane) zakupy i mała wygrana


Co przybyło?
Skorzystałam z bardzo taniej przesyłki w ecopiekno.pl i zamówiłam skromnie tylko 100% naturalny tonik do włosów wzmacniający Receptury Babuszki Agafii
z ebaya dotarł do mnie długo wyczekiwany Mizon snail recovery gel czyli krem ze śluzu ślimaka. Jestem go ogromnie ciekawa bo w internecie opinie ma rewelacyjne!
i na koniec wygrana na blogu - śliwki robaczywki olejek ryżowy który dotarł do mnie już ponad tydzień temu i już jestem w fazie testów :) ma podobno świetne właściwości przeciwstarzeniowe, delikatnie łuszczące i doskonale chroni przed promieniowaniem UV. Więcej o olejku możecie się dowiedzieć z bloga z którego go wygrałam :) serdecznie zapraszam :) 


11 comments

aparatka. czwartek, 09 maja, 2013

w szkole na zajęciach bardzo dużo dobrego nasłuchałam się o kremie ze śluzu ślimaka, podobno rewelacyjnie działa na blizny i przebarwienia. jestem ciekawa twojej opinii o nim :)

Freewolna czwartek, 09 maja, 2013

Krem ze śluzu ślimaka zachęcająco nie brzmi z nazwy,ale jesten ciekawa, jak działa :)

Myss Monnster czwartek, 09 maja, 2013

U mnie ten ślimak tak średnio się sprawdził. Nie jest zły, ale do faktycznej poprawy stanu cery jeszcze daleko, wydaje mi się też że może przesuszać.

Żaneta J. czwartek, 09 maja, 2013

zazdroszczę! :)

PlANTOFELEK czwartek, 09 maja, 2013

Bardzo fajne nowości:) Jestem ciekawa tego kremu:)

okiem m-a czwartek, 09 maja, 2013

O żadnym z tych kosmetyków nie słyszałam, zatem czekam na recenzje;)

JealousJelly czwartek, 09 maja, 2013

Żel ze śluzu ślimaka u mnie sprawdził się świetnie, będziesz zadowolona :D

Joanna K czwartek, 09 maja, 2013

Bardzo fajne produkty jestem megaciekawa tego żelu ze śluzu ślimaka :)

Beauty_Station piątek, 10 maja, 2013

Mam ten krem Mizon :) Fajny jest :)

naughtynotnice0 piątek, 10 maja, 2013

zel ze sluzu slimaka? moze byc ciekawie, czekam na recenzje:)

music of your skin poniedziałek, 13 maja, 2013

kurcze, widzę że jeśli idzie o produkty idziemy łeb w łeb - tzn. widzę u Ciebie rzeczy, które sama znam i stosuję :) w dodatku ciekawa jestem recenzji tego olejku, bo też go wygrałam : )

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!