Piaskowy lakier Golden Rose - Holiday


Dzisiaj post nie wzorkowy jak to zwykle u mnie jest jeżeli pokazuję Wam pazurki. Chcę Wam pokazać mój nowy nabytek - piaskowy lakier Golden Rose z kolekcji Holiday numer 66.

Jest to kolor typowo letni, pastelowy, trochę ciemniejszy niż na niektórych zdjęciach bo niestety słonce trochę przekłamało kolor. Moim zdaniem jest to typowy łosoś wchodzący w róż, czasem wydaje się nawet neonowy ale to zależy od światła :) Do tego lakier jest matowy z chropowata powierzchnią, która zdaniem producenta ma imitować cukrową posypkę


(to zdjęcie idealnie oddaje kolor)




Musze przyznać, że lakier mnie zachwycił. Efekt jest naprawdę rewelacyjny, jak się opalę kolorek będzie bardzo ładnie kontrastował z opalenizną.
Co do jakości samego lakieru to już jedna warstwa jest prawie zadowalająca, jakbym się dobrze postarała i nałożyła trochę grubszą pierwszą warstwę niż zwykle to mogłaby być wystarczająca. Lakier szybko schnie przy czym podczas schnięcia możemy się wpatrywać i podziwiać jak na paznokciu tworzy się nasza cukrowa posypka :) bardzo fajnie to wygląda, pamiętam tak samo podjarana byłam jak na paznokciu tworzył się popękany lakier :) oj kiedy to było! 

Jedyna wadą jest to, że np. podczas malowania rzęs tuszem albo po prostu w ciągu dnia ubrudzimy łapki i w tą cukierkową posypkę brud włazi bardzo szybko. Wygląda wtedy to dosyć niekorzystnie. Ale szczoteczką da się wyczyścić, jednak na mieście czy gdzieś jak nie ma jak wyczyścić rączek jest to dosyć irytujące i nieładne. 
Kolejnym minusem jest to, że mimo świetnej trwałości (około 5 dni) chropowata piaskowa/cukrowa powierzchnia (jak zwał tak zwał :)) schodzi, tzn. wyciera się i nie wygląda już to najlepiej - u mnie to wycieranie następuje jakoś w około 3 dniu. 


Ale mimo małych wad polecam te lakiery, ja jestem nimi zachwycona! Jest to fajna alternatywa na wakacje jak się znudzą normalne lakiery do paznokci. Ciemniejsze kolory pewnie się nie będą tak brudzić, jak jaśniejsze (w tym mój :) ale to może ja jestem takim brudaskiem :)) że i ten upaćkałam :))

Cena lakieru to około 12 zł za 11 ml. 

18 comments

fleurr wtorek, 21 maja, 2013

Mi się za bardzo efekt nie podoba. Wolę bardziej te zwykłe lakiery :D

Amoi blog wtorek, 21 maja, 2013

ładny kolor, ale również nie podoba mi się taki efekt :)

Anna Bielaszewska wtorek, 21 maja, 2013

Kolor śliczny ,wygląda bardziej rózowo niż łososiowo

Małgorzata K wtorek, 21 maja, 2013

podoba mi się kolor :) efekt też jest ładny :)

mleczna wtorek, 21 maja, 2013

Jaki ładny, piaskowy efekt! Podoba mi się.

iwona ja wtorek, 21 maja, 2013

mam dwa piaski od GR i chcę więcej.Strasznie podoba mi się ten efekt:)

Karola wtorek, 21 maja, 2013

Mam go cudowny jest:) tym brudzeniem też tak mam a najgorzej jak dotknę twarzy to mi podkład na paznokciach zostaje;p

Basia Blondineczka wtorek, 21 maja, 2013

kolor ładny, ale sam efekt na paznokciach kompletnie mi się nie podoba :/

Ewelina Blue wtorek, 21 maja, 2013

świetny kolor :) chociaż wolałabym go chyba w wersji "normalnej" :D

Paulina wtorek, 21 maja, 2013

Ciekawie to wygląda. Nie trzeba się martwić o odcisk ubrań czy włosów kiedy lakier nie zdąży wyschnąć :)
http://paulinadziewczynaratownika.blogspot.com/

Berni wtorek, 21 maja, 2013

Genialny! :)

Mysza wtorek, 21 maja, 2013

Bardzo ładny kolorek, jednak jakoś te piaskowce mnie do siebie nie przekonują mimo wszystko ;)

Katarzyna kobieceszufladki wtorek, 21 maja, 2013

Bardzo mi się podobają te piaskowce:)

Joanna K środa, 22 maja, 2013

Świetny kolorek!:)

paauliska środa, 22 maja, 2013

mi się to nie za bardzo podoba ... wygląda jak odciśniety od kołdry lakier ;) no ale dla odskoczni od zwyklych nie jest zły

Tamit24 środa, 22 maja, 2013

ja jestem zachwycona tym rodzajem wykończenia. kolor jest przepiękny.

Annabelle Beauty środa, 22 maja, 2013

Dziwny ten efekt, chociaż na pewno wyróżniający się ;)
Ale jednak mnie chyba takie lakiery nie przekonają do siebie.

apteka marzenie środa, 05 czerwca, 2013

niby ładnie..., ale jednak 'piaskowiec' z lovely bardziej do mnie przemówił :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!