Rossmann - podejście drugie i ostatnie! (3 lakiery Manhattan)


-40% na kolorówkę do której zaliczają się lakiery do paznokci z Rosmannowskich szaf to świetna okazja na uzupełnienie zbiorów lakierowych. Ja się skusiłam na 3 lakiery Manhattan. Numerki jak widać na zdjęciu przybrudzony, delikatny fiolet 51T, barbiowy róż 55K i szybko schnąca morelka 25G
Skusiłam się na nie, bo zwykle nie kupuje lakierów droższych niż 10 zł (chyba że z jakimś efektem, np. piaskowy czy z brokatem), taka moja zasada, a przy Rossmannowskiej promocji wyniosły mnie bardzo tanio, a tym samym nie złamałam mojej zasady dotyczącej nie przekraczania kwoty 10 zł na lakier :)


Podobają Wam się? Ja jestem w nich zakochana! Dzisiaj maluję pazurki na barbiowy róż i we wtorek przy Malinowej Akcji Paznokciowej o której pisałam tu i do której Was gorąco zachęcam! postaram się Wam pokazać jak wygląda :) 

26 comments

Anna Bielaszewska niedziela, 26 maja, 2013

Piekne sobie kolory wybrałaś. Na takie mogłabym się skusić i ja ;)

ByMarta niedziela, 26 maja, 2013

ja nigdy nie miałam lakieru z tej firmy ale teraz mam już tyle lakierów, że chciałabym chociaż jeden zużyć ;p

somethingtobelievein niedziela, 26 maja, 2013

ładne, dziewczęce :)

Joanna Ł niedziela, 26 maja, 2013

mnie się zdarza czasem zużyć :) zazwyczaj jest to czarny bo on najczęściej jest przeze mnie wykorzystywany do wzorków ale też przez to szybko zasycha od ciągłego używania. A tak myślę, że moja kolekcja powoli dobiega do stu lakierów :D

Wdowa Po Stalinie niedziela, 26 maja, 2013

Ten najcieplejszy róż podoba mi sie najbardziej

okiem m-a niedziela, 26 maja, 2013

pierwszy z prawej najładniejszy:)

KosmetyczkaAni niedziela, 26 maja, 2013

Muszę sobie sprawić taki lakier :)

moooni-que niedziela, 26 maja, 2013

Ale piękne kolorki :))

JealousJelly niedziela, 26 maja, 2013

Piękne kolory, ja też skusiłam się na lakiery :)

Berni niedziela, 26 maja, 2013

Urocze kolorki :)

Kamyczek niedziela, 26 maja, 2013

Jeszcze 3 dni promocji :P

mowmimoniska niedziela, 26 maja, 2013

Ładne kolory ;)

Esy, floresy, fantasmagorie niedziela, 26 maja, 2013

tez sie skusil na manhattanowy kolorek:-)Twoje sa bardzo ladne :-)

Ania - Kokardi.pl / Swirl Pearls niedziela, 26 maja, 2013

świetne kolory:)

dream7 niedziela, 26 maja, 2013

Piękne kolorki bardzo delikatne;)

Meraja niedziela, 26 maja, 2013

Ta brzoskwinia przykuwa uwagę :)

naughtynotnice0 niedziela, 26 maja, 2013

fajne ombre by bylo z tej trojki:)

fleurr niedziela, 26 maja, 2013

Bardzo lubię róże na paznokciach :) Pewnie będą się pięknie prezentowały ;]

Tamit24 niedziela, 26 maja, 2013

świetnie się składa, że róż a'la Barbie poszedł jako pierwszy w ruch- bardzo go jestem ciekawa, bo to wymagający kolor.

Μαγδαλενα niedziela, 26 maja, 2013

kupiłam dziś tę morelkę :)

luthienn niedziela, 26 maja, 2013

Piękne kolory :)

Anonimowy poniedziałek, 27 maja, 2013

І rеallу like yοur blog.. very niсe coloгs & thеme.

Did yоu make thiѕ website yourself or dіԁ you hire ѕomeοne to
do іt for уou? Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from. thanks

Feel free to visit my homepage ... 24 hour Plumber Solihull

Anonimowy poniedziałek, 27 maja, 2013

Havе you еver thought аbout publishing an eboοk
оr guеst authοring on othеr
sitеs? Ӏ have а blog baѕеԁ upon on the ѕame ѕubjесts уou dіѕcusѕ and woulԁ love tο hаve you
sharе some stories/infοrmation. I
knoω my rеadeгs ωoulԁ value youг work.
If you aгe еven remotelу interestеd, feel fгeе to
ѕhοot me an e-mаil.

Also vіsit my page Lose Fat fast

Żaneta J. poniedziałek, 27 maja, 2013

ale wybrałaś śliczne kolory *.*

Zosiapw poniedziałek, 27 maja, 2013

śliczne kolorki! też mam podobną zasadę- - złamałam ją jednak w hebe przy promocji związanej z Essie - ale 16 zł za Essie mogę dać ;D

Misz Masz poniedziałek, 27 maja, 2013

śliczne są! też się skusiłam dzisiaj na lakier :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!