Rozświetlający róż PAESE


O różu: Rozświetlający róż do policzków. Idealnie komponuje się ze skórą nadając jej promienny blask.
Dostępny w około 16 odcieniach.

Mój odcień to numer 33, jest to zimny róż trochę cukierkowy.

Skład: niżej na zdjęciu :)


 Moja opinia: Róż ma dziwny zapach trochę jakby różany trochę babciny, na szczęście mało wyczuwalny, chyba że przytkniemy nos do samego różu :))
Pigmentacja jest naprawdę niezła, już jedno nałożenie (warstwa) a mamy na buzi ładny kolorek. Ładnie rozświetla, nadając buzi blask, co prawda mój odcień posiada mało drobinek ale efekt jest naprawdę ładny i promienny. Nie zapycha.

Na początku bardzo go polubiłam, nawet trafił do moich ulubieńców roku, wtedy używałam go zamiennie z innymi różami i wydawał mi się naprawdę rewelacyjny. Ale przy dłuższym używaniu dzień po dniu zauważyłam, że niestety ściera się szybko, przy czym schodzi nierównomiernie i tworzy placki na twarzy. 


Podsumowując - piękne kolory, do tego ładne rozświetlenie, nie tandetne, niestety słaba trwałość.
Cena to ok. 16 zł. 

10 comments

modnaania środa, 08 maja, 2013

uwielbiam róże z paese

MilionThoughts94 środa, 08 maja, 2013

Zgadzam się kolor bardzo fajny, ale właśnie przez "trwałość" przestałam go lubić :)

KosmetyczkaAni środa, 08 maja, 2013

Kiedyś go miałam i muszę powiedzieć, że był całkiem fajny w użyciu :)

pyzata.jagoda środa, 08 maja, 2013

Nigdy nie miałam żadnego różu z paese.. chyba czas to zmienić:)

naughtynotnice0 środa, 08 maja, 2013

ladny kolorek, ale jak dla mnie bardziej na chlodniejsze pory roku niz np. nadchodzace lato:)

Wiktoria Witos środa, 08 maja, 2013

Bardzo ładny kolorek. :)
Komentuje i obserwuje.
http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

Anna Bielaszewska środa, 08 maja, 2013

Fajny róż. Zawsze mam problem z dopasowaniem sobie odpowiedniego odcienia :(

Joanna K środa, 08 maja, 2013

Bardzo fajny kolorek tego różu :)

anne-mademoiselle środa, 08 maja, 2013

Kolor ma potencjał, ale jeśli jakość jest kiepska, to niestety nie byłabym z niego zadowolona.

Żaneta J. czwartek, 09 maja, 2013

ja nie potrzebuje róży z moimi policzkami ;) ale ładny kolor ma bardzo

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!