Tulipany na paznokciach

Witajcie po tak dłuugiej majówce! Baterie zostały naładowane i dzisiaj czekał mnie powrót do uczelnianej rzeczywistości :) Dzień całkiem przyjemny, dostałam już pierwszy wpis w tym semestrze a do tego słonko grzeje i chce się żyć. :) To ciekawe ale mam lepsze nastawienie do wszystkiego jak jest ładna pogoda :)) 
Ale dzisiaj mowa o tulipanach. Kto nie lubi tulipanów, zwłaszcza w piękny słoneczny wiosenny dzień? U mnie na działce pięknie zakwitły i zrobiło się tak ładnie zielono :) 
A co sądzicie o moich tulipanowych paznokciach?


Niebieski lakier to Wibo z kolekcji blogerskiej - Gosia, który jak zwykle spowodował bąble na lakierze :(


16 comments

Żaneta J. poniedziałek, 06 maja, 2013

ślicznie ci wyszły :)

misia1608 poniedziałek, 06 maja, 2013

Przepiękne zdobienie!

Basia Blondineczka poniedziałek, 06 maja, 2013

bardzo mi się podobaja wzorek :)

Anita Kulikowska poniedziałek, 06 maja, 2013

śliczne tulipaniki :)

naughtynotnice0 poniedziałek, 06 maja, 2013

chcialabym umiec zmalowac takie cuda:)

Katarzyna kobieceszufladki poniedziałek, 06 maja, 2013

Śliczne są te tulipanki!:)

MilionThoughts94 poniedziałek, 06 maja, 2013

wyglądają pięknie ;)

Anna Bielaszewska poniedziałek, 06 maja, 2013

Piękne kwiatuszki ;)

Viola poniedziałek, 06 maja, 2013

cuuuudowne ;)

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wymarzony wygląd bloga ;)

okiem m-a poniedziałek, 06 maja, 2013

piękności!:)

Joanna K poniedziałek, 06 maja, 2013

Bardzo ładne!:)

Daguszka wtorek, 07 maja, 2013

Piękne tulipanki :)

pyzata.jagoda wtorek, 07 maja, 2013

Wiosenne i bardzo ładne:)

Wiktoria Witos wtorek, 07 maja, 2013

Piękne paznokcie.

Blonde~bangs środa, 08 maja, 2013

Ile bym dała, by umieć namalować coś tak pięknego :).

Niunia ♥ wtorek, 21 maja, 2013

Cudo *_*

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!