Ulubieńcy kwietnia!


1. Tonik z kwasami AHA/BHA 10% - na razie nie mogę wypowiedzieć się co do większych zmian jakie zaszły dzięki temu tonikowi bo stosuję go jeszcze za krótko ale to co zauważyłam po ponad miesiącu albo i więcej odkąd go stosuje to poprawa stanu skóry. Wyskakuje mi zdecydowanie mniej niespodzianek a te które już są albo jakimś cudem wyskoczyły goją się dużo szybciej niż wcześniej. 
2. Garnier Fructis sleek & shine 72h - krem wygładzający włosy - recenzja
3. Alterra, Balsam do ust z ekstraktem z rumianku - stosuję na rzęsy po nieudolnej kuracji z Derma lash (recenzja), rzęsy są już w dużo lepszym stanie co oczywiście zawdzięczam tej pomadce. Rzęsy są gęściejsze i już nie wypadają. Ma ona świetny skład, praktycznie same olejki. 
4. Kreskowka eyeliner od MIYO - zaskoczenie co do świetnej trwałości, recenzja
5. Palmers, ujędrniający balsam z koenzymem Q10 - Ujędrnienia na razie nie zaobserwowałam. Ale skóra powolutku się napina. Jednak to co mnie urzekło to zapach! Przepięknyy! Czekoladowe ciasteczko! Obłęd!
6. Farcom, kremowa maska Seri Natural - cudeńko, włosy są ładnie odżywione, pachnące i świetnie się układają. Skład i konsystencje możecie zobaczyć tu, a już niedługo pojawi się recenzja. 


I to wszystko! 

Podoba Wam się nowy nagłówek? Jakoś nie mogę odnaleźć "tego jedynego" i ciągle coś zmieniam w blogu..może wreszcie będę zadowolona :) a może macie jakieś sugestie?  



18 comments

Mysza piątek, 03 maja, 2013

Ta maska Farcom mnie zainteresowała. ;)

Żaneta J. piątek, 03 maja, 2013

super pomysł z tą pomadką!

Ala piątek, 03 maja, 2013

zaciekawił mnie ten krem wygładzający ..

okiem m-a piątek, 03 maja, 2013

krem wygładzający mnie zainteresował, szczególnie, że ostatnio pożyczyłam szampon mojego chłopaka- właśnie z Fructisa - i jestem bardzo zadowolona:)

Misz Masz piątek, 03 maja, 2013

ja chcę ten różowy eyeliner! :D

anne-mademoiselle piątek, 03 maja, 2013

Nie spotkałam się jeszcze nigdy z takim zastosowaniem pomadki do ust!

naughtynotnice0 piątek, 03 maja, 2013

jak skoncze z olejkiem rycynowym wezme sie za ta pomadke Alterry:)

pyzata.jagoda piątek, 03 maja, 2013

Chętnie przygarnęłabym balsam ujędrniający, chociażby dla samego zapachu:):)

Świat Wery piątek, 03 maja, 2013

tego kremu do włosów nie znam, zaciekawił mnie

Anna Bielaszewska piątek, 03 maja, 2013

Tonik wydaje mi się ciekawy. a co do zmian na blogu, to ja ciagle też cos kabinuję ;)

Annabelle Beauty piątek, 03 maja, 2013

Palmers jest teraz w SuperPharm w promocji - chętnie bym się pokusiła, ale mam tyle mazideł do ciała, że chyba się powstrzymam :P

Joanna K piątek, 03 maja, 2013

Mnie również:) czekam na recenzję ;)

fleurr piątek, 03 maja, 2013

Nagłówek jest super! Bardzo interesujący i przyciąga wzrok :D

anita sobota, 04 maja, 2013

Nagłówek jest ok! A jeśli chodzi o te produkty, to nie miałam z nich ani jednego :(

Kamyczek sobota, 04 maja, 2013

Wszystko tu dla mnie jest nowe. Nagłówek mi się podoba:)

Sekrety Naszego Piękna sobota, 04 maja, 2013

zainteresowała mnie ta maska Farcom :)

Marcepanka sobota, 04 maja, 2013

muszę pomyśleć o tym toniku z kwasami :)

Blonde~bangs poniedziałek, 06 maja, 2013

Mam tę maskę Seri :). Tylko w wersji miód i migdał. Również jestem z niej bardzo zadowolona :).

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!