Ulubiony egzotyczny deser, czyli Sweet Secret kokosowy mus do ciała


O kokosowym musie: Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o przyjemnej, jedwabistej konsystencji i urzekającym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. Powstał na bazie olejku kokosowego i mleczka bananowego, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, na długo pozostawiając egzotyczny zapach słodkich owoców. Regularne stosowanie kokosowego musu do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża, odżywia i regeneruje skórę, przywracając jej aksamitną gładkość i delikatność, a wydobyta z wnętrza egzotycznych owoców, słodka kompozycja zapachowa zapewnia energię i witalność oraz wprowadza w doskonały nastrój.

Skład: Aqua, Isopropyl Myristate, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate Citrate, Paraffinum Liquidum, Parfum, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Musa Sapienta Friut Extract, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Panthenol, Allantoin, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Limonene, Bha, Eugenol, Alpha Methyl Ionone.


 Moja opinia: Po otwarciu opakowania, typowego dla musów czy maseł w nos uderza nas piękny zapach (dosyć słodki ale nie mdły) banana z domieszką jakby gumy balonowej z dzieciństwa. Kokos jest praktycznie nie wyczuwalny.  
Konsystencja przypominająca gęsty trochę gracki jogurt. Jest zbity ale przy tym tak bardzo miękki, że świetnie się rozprowadza po skórze i nie ma 'tępego' uczucia podczas rozsmarowywania go na ciele. Wchłania się szybko, chociaż na skórze przez pewien czas pozostaje warstewka musu ale jest ona bardzo mało wyczuwalna i szybko znika. 
Co do samego nawilżania, to mnie odpowiada, nie mam problemu z suchą skórą bo kosmetyki Decubal ją odratowały i przywróciły po zimie jej naturalny stan. Nawilżenie jest przeciętne, oczywiście po nałożeniu kremu skóra jest gładka i miękka a przy tym nawilżona, jednak nie jest to długotrwałe uczucie. Żeby skóra była nawilżona mus wypadałoby stosować rano i wieczorem, ja takiego nawyku nie mam bo smaruje się zazwyczaj rano zaraz po myciu. 


Podsumowując - ja jestem na tak! mimo przeciętnego nawilżenia. Dla osób z suchą skórą nie polecam bo nic nie zdziała. Przekonuje mnie zapach (oczywiście to kwestia gustu, natknęłam się w internecie na opinie że zapach jest tragiczny) który dla mnie jest obowiązkowy w smarowidłach do ciała bo to pewnego rodzaju relaks :) a ten jest obłędny i idealny.
Cena to ok. 13 zł za 225 ml. 


23 comments

Wszystko co mnie zachwyca piątek, 17 maja, 2013

Obłędny zapach kusi, jednak nie wiem czy dałby radę na mojej suchej skórze.

dziki agrest piątek, 17 maja, 2013

Mam sorbet pod prysznic o tym zapachu,jest boski.
I balsam trufle i migdały,ten tez niezły ma zapach plus fajnie nawilża skórę.

naturaipiekno piątek, 17 maja, 2013

nigdy nie miałam, ale chyba dla mojej suchej skóry byłby za słaby :/

ByMarta piątek, 17 maja, 2013

miałam wersję z daktylami i czymś tam, zapach nie był jakiś aaah ale mocno zdzierał i przez to go polubiłam :))

Helen piątek, 17 maja, 2013

Kupię go sobie ze względu na zapach:)

Ala piątek, 17 maja, 2013

Kusi mnie ze względu na zapach *_*

Viola piątek, 17 maja, 2013

nie mialam :D

Świat Wery piątek, 17 maja, 2013

nawilżenie słabe, a zapach na dłuższą metę za mdły, jak dla mnie

nuneczka1991 piątek, 17 maja, 2013

Ja wąchałam żel pod prysznic z tej serii, zauroczył mnie! Jak wykończe swoje zapasy to chętnie po niego sięgnę :)

Kasia piątek, 17 maja, 2013

Miałam ten musik, ale mi właśnie zapach nie odpowiadał, o ile wąchając z pudełeczka był piękny, to na moim ciele stawał się chemiczny i zwyczajnie śmierdział zgniłym bananem :)

kleopatre piątek, 17 maja, 2013

Mniam mniam mniam! Banan z gumą balonową? Mnie zachęca:D

anita piątek, 17 maja, 2013

Mój ulubieniec! Kocham ten zapach :)

fleurr sobota, 18 maja, 2013

Chciałabym go poczuć :D Mmmmm.. pewnie i mi zapach się spodoba ;)

Paulina sobota, 18 maja, 2013

Mmmm jak o musi pięknie pachnieć!!!

naughtynotnice0 sobota, 18 maja, 2013

szkoda, ze slabo nawilza, ale kusi mnie ten zapach:)

Chwila sobota, 18 maja, 2013

Nie miałam jeszcze okazji go używać, ale brzmi bardzo kusząco;-)

Katarzyna kobieceszufladki sobota, 18 maja, 2013

A mi ten zapach nie do końca odpowiada, choć jak wiadomo to kwestia gustu

Mysza sobota, 18 maja, 2013

Na mojej skórze kosmetyki utrzymują się stosunkowo krótko, dlatego cenię sobie długotrwałość. Z tego co przeczytałam ten kosmetyk raczej taki nie jest, więc to nie moja bajka ;)
Zapraszam do mnie na haul! :)

Anna Bielaszewska sobota, 18 maja, 2013

Ja potrzebuję ekstra nawilżenia, więc to kosmetyk nie dla mnie. Ale też uwielbiam takie zapachy.

Joanna K sobota, 18 maja, 2013

Uwielbiam te przepiękne zapachy :)

Gosia Kowalska niedziela, 19 maja, 2013

Ze SWEET SECRET ten zapach najlepiej lubię :) Właśnie smyram ręcę kokosowym kremem do rąk. Uwielbiam tą firmę ;)

Agnieszka Muczyn niedziela, 19 maja, 2013

ja miałam dokładnie tak samo...:D

Eveline poniedziałek, 20 maja, 2013

Zjadłabym...:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!