Wygrana (KremIdealny.pl) i dalsza współpraca z BingoSpa


Bardzo udana wygrana od firmy KremIdealny.pl. Mają w swoim asortymencie dwa rodzaje kremów o bardzo naturalnym składzie! Ja wybrałam sobie Krem Różowy, był jeszcze Złoty (tu możecie o nim poczytać i zobaczyć skład, który zawiera naprawdę sporo olejków i do tego na wysokim miejscu) nazwa kremu oczywiście odpowiada jego kolorowi!!:), Maseczkę Piękności, która składa się z trzech alg (więcej tu) oraz Pigmenty, które można stosować pod makijaż lub jako fluid jeśli nam pasuje (więcej tu). 
Niesamowicie się cieszę z ten wygranej! Są to po składach oceniając kosmetyki godne uwagi a do tego dbałość o estetykę pierwsza klasa! :) A co zrobiłam żeby dostać tak fantastyczną paczkę? Wypełniłam ankietę o kremach i zostałam wylosowana jako jedna z dziesięciu osób! :))



Kolejny kwartał współpracy z BingoSpa, tym razem wybrałam tylko dwa produkty, Redual+, czyli 100% naturalne błoto z Morza Martwego, które zapowiada sie bardzo ciekawie głównie ze względu na to 100% błotka, trzeba tylko uważnie stosować się do zaleceń producenta co do długości trzymania maski na twarzy i stopniowo ją przedłużać. Oraz serum kolagenowe na uda, pośladki i brzuch z zieloną herbatą, L-karnityną, masłem shea oraz brzoskwinią, które pachnie bardzo przyjemnie. 

17 comments

Świat Wery czwartek, 16 maja, 2013

ciekawa jestem jak się sprawdzi serum

Karolina G. czwartek, 16 maja, 2013

serum kolagenowe widzę że cieszy się największym powodzeniem. Do mnie też doszło :)
pasjekaroliny.blogspot.com

aparatka. czwartek, 16 maja, 2013

tez dostałam już paczkę od BingoSpa, ja wybrałam dla sienie Aloesowy żel pod prysznic i blotko tak jak ty, jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

nieszka czwartek, 16 maja, 2013

jestem ciekawa tego błotka :)

Żaneta J. czwartek, 16 maja, 2013

Też chcę paczkę od bingo! ;)

fleurr czwartek, 16 maja, 2013

Gratuluję wygranej! :) Sama chciałabym wygrać taki kremik ;)

Blonde~bangs czwartek, 16 maja, 2013

Czekam na recenzje :).

naturaipiekno czwartek, 16 maja, 2013

miłych i owocnych testów :)

KosmetyczkaAni czwartek, 16 maja, 2013

Gratuluję wygranej :) kremy wydają mi się strasznie kuszące :)

naughtynotnice0 czwartek, 16 maja, 2013

zazdroszcze, jeszcze nigdy nic nie wygralam:D

little.monster. czwartek, 16 maja, 2013

uuu błotko- też bym z chęcią przetestowała :D

Nena czwartek, 16 maja, 2013

Jestem ciekawa produktów od KremIdealny i maseczki Bingo :)

Joanna Ł czwartek, 16 maja, 2013

to mój chyba 2 raz :) więc też nie ma szału ale zawsze coś :)

Joanna Ł czwartek, 16 maja, 2013

dzięki! :) bardzo się cieszę z wygranej :)

Joanna Ł czwartek, 16 maja, 2013

ja się bardzo długo zastanawiałam co kupić, żelów pod prysznic mam masę więc padło na serum :) a błotko hmm jestem ciekawa, dzisiaj nałożyłam je 2 raz

Lila piątek, 17 maja, 2013

Ciekawi mnie serum ;)

Anna Bielaszewska piątek, 17 maja, 2013

ja już zaczęłam testować serum;) bingo spa . Błotko też mam,ale do twarzy;)
Miłego testowania i gratuluję wygranej;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!