Zielona fantazja czyli blogerski lakier Wibo


Kolor przepiękny, wiosenna zieleń. Długo nie mogłam się przekonać do zieleni na paznokciach ale wreszcie jest, co prawda użyłam go jako koloru bazowego pod wzorek, który niedługo pokarzę :)) 
Lakier ma naprawdę średnie krycie, niestety potrzebowałam aż 3 warstw do takiego efektu jak na zdjęciu wyżej. Nie lubię lakierów które potrzebują więcej niż 2 warstwy. Jak dla mnie przy robieniu jakiś wzorków to zdecydowanie za dużo, biorąc pod uwagę, że przy zieleni trzeba koniecznie użyć bezbarwnego lakieru bazowego do tego dochodzi warstwa wzorków i top coat więc strasznie dużo.
Do tego lakier długo schnie. A plusy? Kolor, taki pastelowy nie rażący po oczach i brak okropnych bąbli (na razie) jak w wypadku niebieskiego brata. 

11 comments

Ala sobota, 11 maja, 2013

Kolor bardzo mi się podoba, szkoda że słabo kryje ;/

A drop of happiness sobota, 11 maja, 2013

ciekawy kolor :)

okiem m-a sobota, 11 maja, 2013

fajny kolor, wart grzechu, ale recenzje ma nieciekawą.

Viola sobota, 11 maja, 2013

sliczna zielen :D

Mysza sobota, 11 maja, 2013

W sumie całkiem ładny ten kolorek, a jakoś nie byłam do niego przekonana ;) Ja mam ten niebieski i u mnie brak bąbli, tak więc może trafił Ci się felerny egzemplarz.;)

Świat Wery sobota, 11 maja, 2013

całkiem fajny, choć nie mój odcień

JealousJelly sobota, 11 maja, 2013

Kolor całkiem, całkiem :)

Joanna K sobota, 11 maja, 2013

Piękny wiosenny kolor :)

Blonde~bangs niedziela, 12 maja, 2013

Kurcze średnio przepadam za zielenią na paznokciach ;/ .

Felice niedziela, 12 maja, 2013

jak dla mnie te lakiery to bubel, mimo że kolorki są świetne.

Niunia ♥ wtorek, 21 maja, 2013

kolor świetny, ale jego jakość coś mnie nie przekonuje :(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!