Akcja Maliny: Kolor 4 - Golden Rose care+strong 129


Dzisiaj chcę Wam pokazać kolorek lakieru od Golden Rose z serii care + strong, który całkowicie mnie zauroczył! Jest to numer 129, dla mnie wygląda jak jasny fiolet z dodatkiem mleka. Delikatny i elegancki kolor odpowiedni na każda okazję. 


To co producent pisze o lakierze: lakier do paznokci z odżywką i utwardzaczem.
Czy ja wiem czy utwardzacz..mało robi, bo trwałość ma fatalną! Już na drugi dzień na paznokciach zauważyłam kreseczki świadczące o tym, że lakier zaczyna pękać. Porażka! 
By uzyskać pożądany kolor potrzeba 3 warstw lakieru, jedna to kpina, dwie już lepiej chociaż dwie wyglądają jak jedna warstwa innym lakierem np. z Wibo, prześwity są bardzo widoczne, trzy możecie podziwiać na zdjęciach.
To co mnie odpycha od tej serii to paskudne bąble..nie jest to moja wina jak przypuszczam, bo robię naprawdę wszystko by ich uniknąć, czekam aż każda poszczególna warstwa wyschnie, przy tym nie nakładam ich grubo, lakier nie wstrząsam a roluję w łapkach..a mimo to są...i to bardzo dużo..więc moim zdaniem jest to wina samego lakieru. I to by się zgadzało, bo z tej serii mam inny kolor - brzoskwinkę i bąble też występują. 






Kolorek bardzo ładny, niestety występujące bąble i fatalna trwałość mnie skutecznie odstraszają od całej serii tych lakierów. 
Cena to niecałe 7 zł za 11 ml. ale mimo niskiej ceny nie polecam a raczej ODRADZAM! Tak więc dziewczyny z dala od tych lakierów!!

15 comments

Annabelle Beauty piątek, 07 czerwca, 2013

Śliczny nudziak :)
Bardzo lubię takie subtelne i delikatne kolory! :D

KosmetyczkaAni Aniaa piątek, 07 czerwca, 2013

Uwielbiam takie delikatne, mleczne kolory :)

Anna Bielaszewska piątek, 07 czerwca, 2013

romantyczny ten kolorek

Żaneta J. piątek, 07 czerwca, 2013

śliczny odcień!

Patt piątek, 07 czerwca, 2013

boski :)

okiem m-a piątek, 07 czerwca, 2013

uwielbiam lakiery z tej firmy! świetnie kryją, długo się utrzymują i mają naprawdę ładne odcienie:)

Świat Wery piątek, 07 czerwca, 2013

jak ja lubię takie odcienie delikatnego różu, piękny

gosia mysz piątek, 07 czerwca, 2013

ładny kolorek u mnie dziś perłowy

Paulina Anna piątek, 07 czerwca, 2013

Śliczny kolor, ale co z tego skoro nie jest trwały...

Helen piątek, 07 czerwca, 2013

Kolor przecudny, takie lubię ale szkoda że lakier robi bąble.

somethingtobelievein piątek, 07 czerwca, 2013

ale śliczności

A drop of happiness sobota, 08 czerwca, 2013

ładny, dziewczęcy róż :)

Beauty Wizaż sobota, 08 czerwca, 2013

bardzo ładny efekt daje :)

Zosiapw poniedziałek, 10 czerwca, 2013

kolorek ładny, ale szkoda że tak kiepskiej jakości... :(

Malina Testuje czwartek, 13 czerwca, 2013

Kolor jest śliczny, ale bąble skutecznie odstraszają...;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!