Akcja Maliny: Kolor 3 - Piasek od Lovely nr 3


Dzisiaj pokazuję Wam mój nowy nabytek jakim jest jedna z nowości Lovely czyli lakier piaskowy Baltic sand. Dostępne są trzy kolory; czerwony, żółty i niebieski, który możecie podziwiać u mnie na pazurkach.
Mój ma numerek 3.

Konsystencja jak przy lakierach Lovely bardzo udana, jedna warstwa już kryje dobrze, druga to formalność :) Trwałość też zadowalająca, trzyma jak przeciętny lakier do 4 dni do tego schnie prawie że ekspresowo. Podoba mi się, że pod ten piasek mogę zastosować lakier bazowy (bezbarwny) i nie wpływa to na tworzenie się piasku, inaczej jest chyba z piaskami od Golden Rose, a przynajmniej tak mi wmawiała Pani tam pracująca (w ogóle panie pracujące w GR są naprawdę kompetentne! nie to co w porównaniu z Rossmannem...) a ja wolałam już nie majstrować przy swoim piasku - o którym pisałam tu i jej zaufałam i bazy nie stosowałam :) 

Piasek ten jest zupełnie inny niż piasek od Golden Rose, tamten jest zupełnie matowy i tworzy mniej tego niby piaseczku, a Lovely wygląda jak przyschnięty brokat, połyskuje się, czego GR nie robi i jest cały pokryty tym niby piaskowym brokatem. Możemy nawet gdzieniegdzie zauważyć większe drobinki brokatu.
Faktura lakieru jest chropowata, bardziej jej do faktury nawalonego na paznokcie brokatu niż piasku.




Lakier kosztował mnie ponad 7 zł za 8 ml, więc nie tak źle jak na piaski (w tym wypadku niby piaski) :) co sądzę? Sądzę, że tego lakieru piaskiem nie można nazwać, a bardziej brokatem. Jednak się nie zawiodłam bo efekt jest naprawdę ciekawy ale na pozostałe wersje się nie skuszę, bo kompletnie nie jestem sobie w stanie ich wyobrazić u mnie na paluchach, bo kolory do mnie nie bardzo przemawiają.

22 comments

nika88 wtorek, 04 czerwca, 2013

właśnie ten kolorek chcę mieć :)

Blonde~bangs wtorek, 04 czerwca, 2013

dzisiaj bede w Rossmannie to go poszukam :).

gosia mysz wtorek, 04 czerwca, 2013

świetny kolorek paznokcie jak kryształki
u mnie dziś fiolet

M. wtorek, 04 czerwca, 2013

Też muszę wybrać się na zakupy i kupić coś z tej serii ; )

Anna Bielaszewska wtorek, 04 czerwca, 2013

No takie pazurki nadają się wietnie do małej czarnej ;)

Katarzyna kobieceszufladki wtorek, 04 czerwca, 2013

Podoba mi się!:)

Catherines diary wtorek, 04 czerwca, 2013

o mamusiu ale mi się podoba ten lakier na Twoich pazurkach ♥

modnaania wtorek, 04 czerwca, 2013

piękny ten piasek :)

nailaveyy wtorek, 04 czerwca, 2013

Bardzo ładny ;)

dream7 wtorek, 04 czerwca, 2013

takiego lakieru jeszcze nie widziałam , jest na prawdę oryginalny i nietypowy , super ;)

Wiktoria Witos wtorek, 04 czerwca, 2013

Serdecznie zapraszam do mnie na konkurs z nagrodami.
http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

Basia Blondineczka wtorek, 04 czerwca, 2013

mnie te lakiery kompletnie nie kuszą ;)

Świat Wery wtorek, 04 czerwca, 2013

fajny efekt

Kaczmarta wtorek, 04 czerwca, 2013

Na paznokciu wygląda przepięknie, w moim Rossku jeszcze nie ma tych piasków :( Ciekawa jestem tylko jak się zmywa bo pisaki z P2 są całkiem łatwe w zmywaniu, a ten wygląda na niezłego twardziela, ale chciałabym się mylić :)

naughtynotnice0 wtorek, 04 czerwca, 2013

nie wiedzialam, ze Lovely mapiaski w swojej ofercie.. a nawet jesli to nie do konca piasek to efekt mi sie podoba:) fajnie, ze szybko schnie bo czytalam dzis , ze te piaski z GR straasznie dlugo..

Natalia K wtorek, 04 czerwca, 2013

Sama bardzo lubię ten piasek i zaprezentowałam go w akcji maliny :D

Zosiapw wtorek, 04 czerwca, 2013

uwielbiam lakiery piaskowo-brokatowe! :) mam ten kolor ale jeszcze nie miałam okazji go użyć ;)

Freewolna wtorek, 04 czerwca, 2013

To chyba najlepszy kolor

apteka marzenie środa, 05 czerwca, 2013

nie wiem jak to się stało że ten lakier umknął przed moim wzrokiem jak byłam w drogerii, ale chyba muszę to zmienić ;>

PlANTOFELEK środa, 05 czerwca, 2013

Wygląda cudownie!

Daguszka środa, 05 czerwca, 2013

ten mi się zupełnie nie podoba, za to o żółtym marzę :D

Paula0406 środa, 12 czerwca, 2013

Fantastyczny :) u mnie w mieście piaski są jeszcze niedostępne :(

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!