Akcja Maliny: Kolor 5 Rimmel salon pro - 701


Właśnie uświadomiłam sobie, że powoli Akcja Kolorowe Lato na paznokciach zbliża się do końca! Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, który towarzyszył mi wczoraj podczas egzaminu. Jest to piękna malina z serii Salon Pro o numerku 701 jazz funk.
Kolor piękny, ale i jakościowo lakier też zaliczam do udanych. Trwały, a przy tym dobrze się rozprowadza, nie robi bąbli ani smug. Jedyna wada to niestety krycie, ja potrzebowałam 3 warstw by zyskać upragniony kolor. 




22 comments

Catherines diary wtorek, 11 czerwca, 2013

wow piękny kolor ♥

Lila wtorek, 11 czerwca, 2013

Świetny kolor ;) teraz chyba rimmel jest na przecenie w rossie ;) za ok 13 zł;)

Katarzyna kobieceszufladki wtorek, 11 czerwca, 2013

Bardzo ładny kolorek, lubię takie:)

basket of kisses wtorek, 11 czerwca, 2013

ojoj jaki pięęęęęknyyy! <3

Katrina wtorek, 11 czerwca, 2013

Te nowe buteleczki są rewelacyjne :) Kolor też, chociaż nie przepadam za takim odcieniem :>

Katarzyna O. wtorek, 11 czerwca, 2013

no o 3 warstwy do krycia to go nie podejrzewałam... Myślałam, że już pierwsza pokryje :/

Świat Wery wtorek, 11 czerwca, 2013

cudny kolorek, fajnie że nie robi smug

Uncaged - biżuteria hand made wtorek, 11 czerwca, 2013

Właśnie dziś maluję pazurki tym lakierem ;)

Besi Ttelse wtorek, 11 czerwca, 2013

Mam bardzo podobny kolor OPI, świetny jest :)

gosia mysz wtorek, 11 czerwca, 2013

bardzo ładny kolorek u mnie dziś jasny fiolet

Zosiapw wtorek, 11 czerwca, 2013

ładny kolor :)szkoda że dopiero po 3 warstwach... mam nadzieję, że egzamin poszedł dobrze! :)

Anonimowy środa, 12 czerwca, 2013

Greetingѕ! This is my first comment hеre ѕo I just wanted to
gіve а quіck ѕhout out
and tell уοu I genuinеlу enjoy reаdіng your artiсlеs.
Can you suggeѕt anу оther blogs/ωebѕiteѕ/forums thаt
go over the same tοpіcѕ? Thanks а lot!



My sіte; fast way to lose belly fat

frambuesa środa, 12 czerwca, 2013

U mnie drugi kolorek byl testowany :P i z kryciem jest to samo :( ale i po 3 slabo , kolor jednak mi to zrekompensowal :D

Reablly środa, 12 czerwca, 2013

Kolor naprawdę ładny, ale to krycie rzeczywiście nie ciekawe, skoro aż trzy warstwy były potrzebne... :)

apteka marzenie środa, 12 czerwca, 2013

Kolor totalnie w moim guście, przepiękny. Szkoda, że 3 warstwy aż są potrzebne :)
Jakoś do tej pory nie miałam przyjemności z tą serią lakierów :)

Blonde~bangs środa, 12 czerwca, 2013

Zazwyczaj nie nosze takich kolorow na paznokciach, ale ten bardzo mi sie podoba :).

zaczarowanaa środa, 12 czerwca, 2013

podoba mi się kolorek - bardzo :)

Paula0406 środa, 12 czerwca, 2013

Bardzo ładny kolor :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

Mysza środa, 12 czerwca, 2013

Piękny kolor, uwielbiam takie mocne róże! Szkoda, że 3 warstwy aż musiałaś dać, ja tam jestem leniem i lubię gdy maluję tylko dwie warstwy i już jest wszystko ok. :)
Zapraszam do mnie na post o peelingu Perfecty.

Malina Testuje czwartek, 13 czerwca, 2013

Kolorek moich trendów kosmetycznych;) Świetny!

Żaneta J. czwartek, 13 czerwca, 2013

genialny kolor!

naughtynotnice0 sobota, 15 czerwca, 2013

bardzo mi sie podoba:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!