Akcja Maliny: Kolor 6 - Lovely pearl base nr.1


Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, który w zamyśle producenta ma być bazą pod perły dekoracyjne, czy też  kawior jak kto woli od Lovely. Pomysł bez sensu bo przecież każdy lakier się nadaje a ten nie różni się niczym niż inne lakiery Lovely czy innej firmy ale rozumiem, że kasę trzeba na czymś zrobić. Ja zakupiłam lakier bo skusił mnie kolor chociaż kawiorek też kupiłam, (bo jak tu przejść obojętnie?) jednak nie do kompletu do tej bazy.


Kolor jak widać na zdjęciu to piękny błękit. W opakowaniu sądziłam, że kolor będzie bardziej przydymiony, jednak w rzeczywistości to czysty błękit.




Lakier szybko wysycha, dobrze się rozprowadza, nie robi smug i nie pozostawia paskudnych pęcherzyków powietrza. Na zdjęciach widać 3 warstwy lakieru, ale dwie też są zadowalające, ja jednak wolałam uzyskać perfekcyjne krycie :) 
Co do minusów to do nich zaliczam pędzelek, źle się nim maluję, o wiele bardziej wolę płaskie i krótsze pędzelki, a do tego trzeba się przyzwyczaić i nauczyć manewrować :) 






13 comments

Daguszka piątek, 14 czerwca, 2013

Bardzo fajny i wakacyjny kolorek :D

MilionThoughts94 piątek, 14 czerwca, 2013

świetny kolor ;)

kamila.magdalenaa piątek, 14 czerwca, 2013

bardzo ładny kolor:)

Tamit24 piątek, 14 czerwca, 2013

kolor jest naprawdę piękny.

Obsession piątek, 14 czerwca, 2013

nie planuję zakupu lakierów Lovely ale trzeba przyznać, że kolor jest piękny :)

somethingtobelievein piątek, 14 czerwca, 2013

śliczna mięta:)

Anna Bielaszewska piątek, 14 czerwca, 2013

o taki kolorek by mi się przydał;)

Annabelle Beauty piątek, 14 czerwca, 2013

Bardzo ładny kolorek ;)
Ja muszę się pokusić o kawior kolorowy - bo kusi strasznie :D

KasiaPL piątek, 14 czerwca, 2013

cudny kolor! muszę go kupić :)
nie wiem, po co robią takie lakiery niby pod kawior, skoro to zwykły lakier ;p

Mysza sobota, 15 czerwca, 2013

Chciałam go ostatnio kupić i teraz patrzę z zazdrością na Twe pazurki! :)

Żaneta J. sobota, 15 czerwca, 2013

kocham takie odcienie <3

naughtynotnice0 sobota, 15 czerwca, 2013

sliczny kolorek :) lubie niebieskie odcienie na paznokciach:)

Zosiapw sobota, 22 czerwca, 2013

jest śliiicznyyyy! *.* mam już kilka podobnych, ale na punkcie błękitów mam fioła ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!