Akcja Maliny: Kolor 7 - Lovely UV shine numer 5


Dzisiaj pora na nowość Lovely, czyli lakier z serii UV shine o numerku 5 który dostałam na spotkaniu blogerek. Kolor zupełnie do mnie nie przemawia, nie lubię połyskujących lakierów, wolę tradycyjna jednolitą konsystencję. Ale grzech było nie wypróbować go na pazurkach. I tak jak myślałam nałożony na paznokcie też mnie do siebie nie przekonał, może lepiej by wyglądał na krótszych pazurkach, sama już ie wiem..

Kolor jak widać na zdjęciu przypomina fuksję (zdjęcia w 100% oddają kolor). 

Jedyne co mi się bardzo spodobało to krycie, (wystarczą dwie warstwy) a także to jak rewelacyjnie się rozprowadza! I pod tym względem to lakier marzenie! Ładnie gładko pokrywa całą płytkę paznokcia, bez smug czy efektu gęstego lakieru. Schnie też bardzo szybciutko.




Lakier sam w sobie niebrzydki, jednak nie podoba mi się jak wygląda u mnie na paznokciach, jakoś nie mogę się przekonać do tego typu lakierów dlatego pewnie zużyję go na paznokcie u nóg :))


12 comments

judith wtorek, 18 czerwca, 2013

Śliczny kolorek taki malinowy ;)

Karolina G. wtorek, 18 czerwca, 2013

mnie sie podoba :)

frambuesa wtorek, 18 czerwca, 2013

Myślałam ,że to MBL jak zobaczyłam miniaturke ,dostałam od nich podobny ;) i też jakoś w 100% do mnie nie przemawia:)

Catherines diary wtorek, 18 czerwca, 2013

ten kolor strasznie mi się podoba :D

narja wtorek, 18 czerwca, 2013

Nie mój kolorek, ale fajny, taki radosny :)

Żaneta J. wtorek, 18 czerwca, 2013

jest śliczny!

Annabelle Beauty wtorek, 18 czerwca, 2013

Mi tam się podoba ten lakier na Twoich paznokciach - nie wiem co Ty chcesz :)

Joanna Ł wtorek, 18 czerwca, 2013

no to jesteśmy we dwie :)

Joanna Ł wtorek, 18 czerwca, 2013

no wiem wiem, może na zdjęciach wygląda fajnie ale jak tak patrzę na swoją rękę to ciągle uważam, że jest nie dla mnie :)) jakoś nie mogę się do niego przyzwyczaić i przekonać.

Zosiapw wtorek, 18 czerwca, 2013

lakier fajny, ale do mnie też jakoś nie przemawia... ;)

Ża N środa, 19 czerwca, 2013

ladny :)

naughtynotnice0 środa, 19 czerwca, 2013

intensywny:) troszke dziwne wykonczenie jak dla mnie:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!