Akcja Maliny: Kolor 8 - Hean I ♥ nail enamel numer 835


Ostatni dzień Malinowej Akcji! Szybko poszło i bardzo się cieszę, że wytrwałam. Na koniec chcę Wam pokazać uroczą morelkę od Hean o numerku 835. Jest to lakier z kolekcji mini lakierów z uroczym serduchem na słoiczku. Ich cena to niecałe 5 zł. 

Kolor wprost przepiękny! Producent obiecuje, że już pierwsza warstwa zapewnia kolor, w moim przypadku to marzenie bo lakier zawiódł ogromnie w tej kwestii. Potrzebowałam aż 3 warstw. Jedna warstwa to wielka kpina a przy dwóch dalej widziałam prześwity i do pełnej głębi koloru też było daleko. Jednak nie wiem czy to jest do końca wina producenta bo z doświadczenia wiem, że takie odcienie potrzebują sporo warstw dla uzyskania zadowalającego efektu. Więc może inne kolorki z serii rzeczywiście dają jakiś efekt już przy pierwszej warstwie.
Lakier ma wygodny pędzelek, nie robi smug a trwałość to jakieś 4 dni więc w tym wypadku producent nie zawiódł :) 





21 comments

Małgorzata K piątek, 21 czerwca, 2013

śliczny kolor :) Ty zawsze masz piękne pazurki :)

Patt piątek, 21 czerwca, 2013

uwielbiam takie delikatne kolorki :)

Wdowa Po Stalinie piątek, 21 czerwca, 2013

ale pięknisty kolorek♥

Katarzyna kobieceszufladki piątek, 21 czerwca, 2013

Kolorek jest genialny!:)

okiem m-a piątek, 21 czerwca, 2013

śliczny kolorek:)

Paulina K piątek, 21 czerwca, 2013

o boziu, jaki prześliczny kolor, jeden z moich ulubionych !

fleurr piątek, 21 czerwca, 2013

Ładny ten kolorek :) Bardzo takie lubię.

Kaś. piątek, 21 czerwca, 2013

soczysta brzoskwinka. Ale 3 warstwy to dla mnie za dużo, nie mam takiej cierpliwości,..

Zosiapw piątek, 21 czerwca, 2013

śliczny kolorek! jest trochę podobny do Mexico od Kobo :)

Karolina G. piątek, 21 czerwca, 2013

podoba mi się :) Masz bardzo ładne paznokcie :)
pasjekaroliny.blogspot.com

frambuesa piątek, 21 czerwca, 2013

Sliczny kolorek :) Ja mam z tej firmy tylko czerwony ale jeszcze nie testowałam :)

kleopatre piątek, 21 czerwca, 2013

Przyjemny, szczególnie na ostatnim zdjęciu robi wrażenie:)

dream7 piątek, 21 czerwca, 2013

extra kolor , często mam taki ostatnio na paznokciach ;)

Catherines diary piątek, 21 czerwca, 2013

piękny kolor ♥

Świat Wery piątek, 21 czerwca, 2013

jak ja uwielbiam takie kolory

Katrina piątek, 21 czerwca, 2013

Przyjemny kolorek, taki... że mam ochotę coś zjeść :D

somethingtobelievein piątek, 21 czerwca, 2013

piekne paznokcie

Obsession piątek, 21 czerwca, 2013

bardzo przyjemny kolor :)

Żaneta J. sobota, 22 czerwca, 2013

genialny kolorek!

Ewka sobota, 22 czerwca, 2013

świeitna brzoskwinka :)

ejndzel sobota, 22 czerwca, 2013

kolor <3

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!