Gdzie będę dokładnie za tydzień? Warszawskie spotkanie blogerek!


Tak! Tak Kochane! Za tydzień będę osobiście poznawała dziewczyny których blogi odwiedzam i czytuję namiętnie :)
Organizatorką spotkania jest Michałosia, jestem jej bardzo wdzięczna za pomysł spotkania, od dawna marzyłam po cichu oglądając przeróżnego rodzaju relacje ze spotkań z innych miast, o spotkanie w którym i ja będę mogła uczestniczyć i oto już za tydzień będzie!


Na spotkaniu będzie nas 20, a listę dziewczyn, które będą na spotkaniu możecie zobaczyć na blogu organizatorki spotkania (klik!) Już się nie mogę doczekać! I mogę Was zapewnić, że pojawi się obszerna fotorelacja ze spotkania :)

13 comments

frambuesa sobota, 01 czerwca, 2013

Do zobaczenia za tydzień ;)

Zosiapw sobota, 01 czerwca, 2013

ale super! zazdroszczę ;) szkoda że dopiero teraz o tym słyszę, też jestem z Warszawy... ;)

Joanna Ł sobota, 01 czerwca, 2013

szkoda :( ale miejmy nadzieję, że będzie więcej takich spotkań! :)

Joanna Ł sobota, 01 czerwca, 2013

:))

okiem m-a sobota, 01 czerwca, 2013

bawcie się dobrze!:)

Blonde~bangs sobota, 01 czerwca, 2013

zazdroszcze. Szkoda, ze sie nie zalapalam :(

Anna Bielaszewska sobota, 01 czerwca, 2013

No to naprawdę fajnie,że się spotykacie ;)
Miłego spotkania

dream7 sobota, 01 czerwca, 2013

Baw się świetnie ;) Miłego spotkania ;)

Daguszka sobota, 01 czerwca, 2013

Miłej zabawy :D
Ja będę za 3 tygodnie na spotkaniu we Wro :D też się nie mogę doczekać :D

time4yourbeauty sobota, 01 czerwca, 2013

Też już nie mogę się doczekać tego spotkania:D Do zobaczonka w Warszawie:)

Wiolka-blog sobota, 01 czerwca, 2013

baw sie dobrze:d

Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na zakupy, tylko 2 proste zasady ! ;)

Pyskara niedziela, 02 czerwca, 2013

o losie, zazdro! :D sama chciałam zorganizować spotkanie bloggerek w moim województwie, ale nie wiem jak się do tego zabrać...

zapraszam na rozdanie z Firmoo ---> http://pyskara.blogspot.nl/2013/05/giveaway-firmoo-wygraj-okulary-lub.html
POLECAM! :)

KasiaPL niedziela, 02 czerwca, 2013

o, szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałam :) bawcie się dobrze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!