Kawior (perły) do paznokci i baza Lovely numer 5


Kawior, ostatnio bardzo o nim głośno w internecie; na blogach i w sklepach internetowych, teraz nadeszła jego pora i zawitał w Rossmannie za cenę około 7 zł, więc cena bardzo rozsądna. 

Kawior jest bardzo prosty w użyciu, wystarczy wysypać go powoli na jeszcze mokry lakier. Ja jeszcze potem paluchem go dopychałam, żeby dobrze wbił się w mokry lakier. Efekt bardzo fajny, naprawdę robi wrażenie, niestety dla mnie jest niefunkcjonalny. I to nie z tego powodu, że kawior odleciał po godzinie, tylko z tego, że bałam się cokolwiek dotknąć z obawy o kawiorek, a do jego wczesnego odpadania przyczyniło się moje ciągłe macanie go :) Ale sądzę, że cały dzień by wytrzymał, no poza pojedynczymi kulkami, które powoli odpadają. Jedno wiem na pewno, kawior nocy nie wytrzyma :) 


Niżej na zdjęciu kawior, czy jak kto woli perły dekoracyjne i baza pod nie. Zestaw ma numerek 5
Baza jak już wspominałam w innym poście niczym się nie różni od zwykłego lakieru, więc jak macie ochotę na kawior to nie musicie specjalnie kupować do niego bazy :)

Co do samej bazy, jest to perłowy lakier wpadający w bardzo delikatny róż (delikatny dlatego zdjęcia tego nie wychwyciły) ale na paznokciach wygląda ładnie i nie jest biały jak można sądzić po zdjęciach. Co do jego jakości, to niestety trzeba nałożyć 3 warstwy dla pożądanego efektu, maluje się nim dobrze, nie robi smug i pęcherzyków powietrza





Co sądzicie? Ja jestem nim zauroczona, niestety wiem, że przez tą jego niefunkcjonalność będzie rzadko gościł na moich paznokciach, no chyba że znajdę męża milionera i będę tylko leżeć i pachnieć z kawiorem na każdym paznokciu :) 

Ps. Jutro mam obronę! Boję się niemiłosiernie tak więc trzymajcie za mnie kciuki!!!! 


22 comments

PlANTOFELEK poniedziałek, 24 czerwca, 2013

O kurcze to się napracowałaś dla i tak krótkotrwałego efektu. Szkoda bo ślicznie wygląda. Miałam go w ręce jak szukałam czegoś fajnego na pazury ale zdecydowałam się na pudrowo różowy piasek z Golden Rose. Widzę że to był trafny wybór.
Pozdrawiam:)

krzysti poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Efekt świetny, szkoda tylko że tak krótkotrwały...

LaNińa poniedziałek, 24 czerwca, 2013

byłam święcie przekonana, ze to pieknie kryjąca biel...;)

ejndzel poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Ale elegancko wyszło :) ja na kawior się nie skusiłam, jakoś mnie nie kręci :D

Powodzenia jutro, trzymam kciuki :*

Leal Ka poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Piękny mani i powodzenia na obronie, na pewno będzie dobrze ;)

Mała kuchareczka poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Ostatnio się zastanawiałam czy go kupić, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam.

kamila.magdalenaa poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Paznokcie wyklądają bardzo efektownie:) sama zastanawiałam się nad jego zakupem, szkoda tylko, że tak krótko się trzyma

somethingtobelievein poniedziałek, 24 czerwca, 2013

świetnie to wygląda:)

Anka Bugiel poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Szkoda, że nie jest trwały :(

Anna Bielaszewska poniedziałek, 24 czerwca, 2013

śliczne te srebrne perełki

Annabelle Beauty poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Kochana jesteśmy z Tobą!
Powodzenia i trzymaj się jutro! Dasz radę na pewno ;)
Ale paznokcie - rewelacja! :D

Joanna Ł poniedziałek, 24 czerwca, 2013

:* nie dziękuję :) oby się udało :))

Joanna Ł poniedziałek, 24 czerwca, 2013

:*

naughtynotnice0 poniedziałek, 24 czerwca, 2013

nie wiem czy zdecydowalabym sie na niego, jedynie na jakas impreze np, ale skoro nocy nie wytrzyma.. kiepsko:)

powodzenia:)!!

Joanna K poniedziałek, 24 czerwca, 2013

Przepiękne paznokcie :)

Żaneta J. poniedziałek, 24 czerwca, 2013

ślicznie i elegancko!

little.monster. poniedziałek, 24 czerwca, 2013

ładne i delikatne połączenie :D

Zosiapw wtorek, 25 czerwca, 2013

a mi sie kawior nie podoba w żadnej formie, jakoś do mnie nie przemawia ;) powodzenia na obronie! mój chłopak ma dzisiaj, za 3h, więc podwójnie trzymam kciuki! ;)

Kaja wtorek, 25 czerwca, 2013

ładnie wygląda, tylko szkoda zachodu dla chwilowego efektu :)

Megdil wtorek, 25 czerwca, 2013

Generalnie ten kawior do mnie nie przemawia, ale tak go pokazałaś, że mam ochotę obsypać nim swoje paznokcie :D

Blonde~bangs czwartek, 27 czerwca, 2013

Wygląda naprawdę nieźle :). Będąc w Rossmannie zastanawiałam się czy go nei kupić, ale właśnie bałam się, że o nałożeniu długo nie wytrzyma. Teraz wiem, ze miałąm rację i cieszę się, że go nie kupiłam :).

Anonimowy piątek, 23 sierpnia, 2013

ja maluje to jeszcze przezroczystym lakierem, nie zmienia wyglądu i trzyma się już 4-ty dzień :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo dużo dla mnie znaczy!
Na pytania odpowiadam pod komentarzem.
Reklamy blogów oraz chamskie komentarze będą usuwane!!